Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:03:42 GMT

«بشار رسن» به قطر می رود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۰۸۱۸

«بشار رسن» به قطر می رود

رسن هافبک عراقی پرسپولیس پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان قراردادش را تمدید کرد اما به خاطر عمل نشدن به بندهایی از قراردادش از سوی باشگاه پرسپولیس، تمدید ۲ ساله قرارداد هافبک عراقی در ابهام قرار گرفت.
باشگاه پرسپولیس که روز شنبه در نخستین گام نقل و انتقالاتی قرارداد «شجاع خلیل زاده» را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد، قصد داشت مشکل قرارداد هافبک عراقی خود را حل کند اما شرایط موجود در باشگاه که روز گذشته ایجاد شد، تمدید قرارداد را در هالی از ابهام قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی بود که توافقات نهایی هم بر سر تمدید قرارداد صورت گرفته بود اما در پی اتفاقات رخ داده و فسخ قرارداد برانکو با پرسپولیس، باشگاه اقدامی در مورد قرارداد هافبک عراقی انجام نداد.
این هافبک عراقی ساعت ١۶ امروز تهران را به مقصد دوحه قطر ترک خواهد کرد بدون آنکه قرارداد خود را تمدید کند. با این حال باید دید که خبر خوبی در مورد تمدید قرارداد «بشار رسن» به هواداران پرسپولیس می‌رسد یا هافبک عراقی هم دومین بازیکن جدا شده از پرسپولیس خواهد بود.

بشار رسن که چندی پیش کتفش را به تیغ جراحان سپرد قرار است با استفاده از کلینیک‌های مجهز قطر مراحل درمانش را پشت سر بگذارد.

نکته نگران کننده برای هواداران اینجاست که چندی پیش رسانه‌های قطری از تمایل برخی تیم‌های این کشور مانند الریان به جذب این هافبک عراقی پرسپولیس خبر داده بودند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برانکو باشگاه پرسپولیس فوتبال قطر بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 846664 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد