Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@23:24:52 GMT

کتایون ریاحی و یک افغانستانی!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۰۸۶۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  آی فیلم٢،  وی که با بازی در سریال «سایه همسایه» در سال 1364 وارد دنیای بازیگری در تلویزیون ایران شد، با نقش آفرینی در سریال های « پدر سالار» ، «پس از باران» و با بازی هنرمندانه اش در سریال «یوسف پیامبر» به شهرت بسیاری دست یافت.  شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که این بازیگر ایرانی پس از سریال تاریخی «فرج الله سلحشور» از دنیای بازیگری خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاحی گفت:  کاراکتر «زلیخا» برای من نقش خاصی بود که در ایفای آن حس و حال خاصی پیدا کرده بودم و بعد از این کار به دلایل متعددی که بخشی از آ ن هم شاید به همین کاراکتر مربوط می شد ، ترجیح دادم از دنیای بازیگری خداحافظی کنم.

بانو «کتایون ریاحی »  با اشاره به دوری اش از دنیای بازیگری گفت: با توجه به دوری من از سینما و تلویزیون اگر روزی به من پیشنهاد بازی در کاری مرتبط با افغانستان بدهند حتما و با کمال میل در آن حضور خواهم داشت هرچند که افغانستان هنرمندان توانا بسیار دارد ولیکن مشتاق ساخت محصول مشترک بین افغانستان و ایران و بازی در آن هستم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان

وزارت امور مهاجرین طالبان همزمان با آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان از پاکستان اعلام کرد: در ادامه روند جاری اخراج اجباری پناهجویان افغان دارای مدارک اقامتی، 277 نفر از پاکستان اخراج شدند.

 بر اساس اطلاعیه این وزارتخانه که در شبکه ایکس منتشر شده است، پناهجویان اخراج شده 28 فروردین از طریق گذرگاه تورخم وارد افغانستان شدند.

این گزارش می افزاید: آنها شامل 53 خانواده هستند که به صورت اجباری از پاکستان اخراج شده‌اند.

این افراد پس از معرفی و ثبت اطلاعات‌ در اداره امور مهاجرین برای دریافت کمک به دفاتر پناهندگان کمیساریای عالی سازمان ملل و سازمان بین‌المللی مهاجرت معرفی شدند.

نهادهای امدادرسان گزارش دادند در حال حاضر پناهجویان اخراجی با کمبود سرپناه، غذا و فرصت‌های شغلی در افغانستان روبه‌رو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمایت مهاجرین افغانستانی از عملیات تنبیهی وعده صادق + فیلم
  • مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • افخمی: به نظرم به آوینی ایدئولوژیک بودن نمی‌چسبد
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • اقامت اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • نشست نخبگان مهاجرین افغانستانی در حمایت از وعده صادق
  • استقبال مهاجرین افغانستانی از عملیات وعده صادق + فیلم