Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان- باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با جدیت به دنبال خرید هافبک صربستانی تیم فوتبال لاتزیو است. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش‌های منتشرشده باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نسبت به جذب سرگئی میلینکوویچ‌ ساویچ مصمم است. شبکه تلویزیونی «کانال پلاس» فرانسه مدعی شد ماتیا کژمان مدیر برنامه‌های این هافبک صربستانی این هفته با لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ملاقات خواهد کرد تا در خصوص احتمال عملی شدن این انتقال با یکدیگر بحث و مذاکره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو باشگاه اما همچنان بر سر انتقال میلینکوویچ ساویچ به پارک‌دوپرنس اختلاف‌نظر دارند چرا که رقم پیشنهادی پاری‌سن‌ژرمن برای جذب این هافبک صربستانی 75 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده است و این با رقم درخواستی 100 میلیون یورویی مدیران باشگاه لاتزیو فاصله نسبتاً زیادی دارد.

پاری‌سن‌ژرمن به دنبال فروش نیمار

کلودیو لوتیتو، رئیس و مالک باشگاه لاتزیو در خصوص آینده حرفه‌ای هافبک صربستانی این تیم به نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» گفت: ما در لاتزیو کسانی را حفظ می‌کنیم که واقعاً دوست دارند در این تیم بمانند. اگر بازیکنی بخواهد چالشی جدید را تجربه کند، ما مانع راه او نخواهم شد. باید بگویم که میلینکوویچ ساویچ یکی از بهترین هافبک‌های فصل گذشته سری A ایتالیا بود.

باشگاه یوونتوس و منچستریونایتد هم از دیگر مشتریان این هافبک 24 ساله هستند که تا سال 2023 با لاتزیو قرارداد دارد. این بازیکن فصل اخیر در 31 بازی سری A آمار 5 گل‌زده و 3 پاس‌گل را از خود بر جای گذاشت.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد یوونتوس لاتزیو پاری سن ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد یوونتوس لاتزیو پاری سن ژرمن منچستریونایتد یوونتوس لاتزیو پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد

در صورتی که موناکو امشب موفق به شکست دادن لیل نشود، قهرمانی شاگردان لوییز انزیکه مسجل خواهد شد. 

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. درخشش دوباره عثمان دمبله و کیلیان ام باپه موجب شد تا PSG شانس این را داشته باشد که به فاصله چهار هفته تا پایان فصل، قهرمانی خود را جشن بگیرد. 

اطلاعات مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۳۰ ورزشگاه: دوموستوا داور: مارک بولنگیه تورنمنت: هفته بیست و نهم لیگ فرانسه گلزن لوریان: بامبا (۷۳) گلزن پاری سن ژرمن: ام باپه (۲۲ و ۹۰) و دمبله (۱۹ و ۶۰) نمرات بازیکنان لوریان و پاری سن ژرمن از هو اسکورد آمار مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن از فوتموب جدول لیگ فرانسه

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم