Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه خدا را در زندگی فراموش نکرده و غافل نشویم گفت: خوشا به حال افرادی که در همه امور زندگی به یاد خداوند هستند و در رضایت الهی مدنظرشان است. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از شیعیان ترکیه که در دفتر معظم له برگزار شد اظهار داشت: سعادت و خوشبختی است که شما توفیق حضور در ایران برای زیارت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) نصیب‌تان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیامی که به شیعیان ترکیه دارم در زندگی خود خدا و اهل بیت(ع) را فراموش نکنند.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: خداوند از ما گله کرده است که با توجه به اینکه همه نعمت‌ها را در اختیار انسان‌ها قرار دادم کمتر به یاد من هستند.

افزایش تقوا و ایمان در جامعه رضایت الهی را جلب می‌کندملاک تشخیص حق و باطل، رضایت الهی است / فرهنگ لیبرالی به دنبال تامین خواست اکثریت استتوصیه‌های اخلاقی آیت الله علوی گرگانی جهت کسب رضایت الهی
استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: خداوند فرمود به یاد من باشید، انسان باید نسبت به خداوند همچون فرزندی نسبت به پدر خود باشد و یاد خدا باید بیشتر از آنچه باشد که فرزند یاد پدرش است چون رزق فرزند دست پدر است ولی همه چیز ما از خدا است.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: هدف از بعثت همه انبیا این بود که خدا را به یاد انسان بیاورند، خدا را در زندگی فراموش نکنیم و غافل نشویم.

وی با اشاره به لزوم تبعیت از فرامین الهی خاطرنشان کرد: خوشا به حال افرادی که در همه امور زندگی به یاد خداوند هستند و در رضایت الهی مدنظرشان است.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید «محمد منتظرقائم»، در امامزاده سید صدرالدین قنبر شهرستان میبد برگزارشد.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم در این مراسم، گفت: در حمله آمریکای جهانخوار و مستکبر به طبس، خداوند نیرو‌های خودش را که به چشم امریکایی‌ها نمی‌آمدند، به نصرت ملت ایران فرستاد و شکست تلخ و تحقیر آمیزی را به آمریکایی‌ها تحمیل کرد.
آیت الله سعیدی با بیان اینکه درحادثه طبس همه درخواب بودند و بالگرد آمریکایی درحال بلند شدن از زمین به هواپیمای خودی برخورد کرد، افزود: آمریکایی‌ها برای آزادی گروگانهایشان آمده بودند، اما شن‌های طبس به امر خدا برخاستند و فضا را برای آمریکایی‌ها چنان مکدر کردند که با تلفات سنگین فرار را بر قرار ترجیح دادند.
وی گفت: آمریکایی‌ها برای اینکه اسناد مهمی که در نزد خود داشتند به دست ایران نیافتد با مزدورانشان ازجمله بنی صدر تماس گرفتند و با بمبارانی که در طبس رخ داد، شهید محمد منتظر قائم که برای حفاظت از اسناد و مقاومت اعزام شده بود به درجه رفیع شهادت نائل شد.
آیت الله سعیدی با بیان اینکه خداوند درحادثه طبس یک بار دیگر نصرت خود را به مومنین آشکار ساخت گفت: بنابراین اگر خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می‌کند.
 وی در ادامه گفت: امروز ایران اسلامی به چنان اقتدار و عظمتی رسیده است که درهفته‌های اخیر توانست درپی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، عمق خاک رژیم جنایتکار اسرائیل را آماج حملات خود قرار دهد.
آیت الله سعیدی تصریح کرد: دشمن با ترویج مفاسد وناهنجاری‌های اجتماعی به دنبال فروپاشی کانون‌های خانواده و بی تفاوتی درجامعه است و باید با بینش، حضور درمساجد و مقاومت بر توطئه‌های دشمن غلبه کرد.
همچنین مراسم بزرگداشت شهید منتظر قائم اولین فرمانده سپاه یزد در شاهدیه نیز برگزار شد. 
سردار فتوحی سخنران این مراسم، به شرح وقایع و دسیسه‌های دشمنان نظام بویژه آمریکای جهانخوار طی چندین دهه اخیر پرداخت و افزود:تن‌ها با ایمان به خداوند و اتکا به جوانان نخبه، پله‌های اقتدار ایران اسلامی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و به قله‌ها نزدیک می‌شویم.
پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و سالروز شهادت تنها شهید این واقعه یعنی شهید «محمد منتظرقائم»، نخستین فرمانده سپاه یزد است.

دیگر خبرها

  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دو یار زیرک و از باده کهن دومنی..
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن ها باید «نه» بگوییم