Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  در نشست هومان اسعدی، دبیر سیزدهمین جشنواره موسیقی جوان با مدیرکل دفتر موسیقی درباره برگزاری دوره های قبل جشنواره، حضور استادان و هنرمندان شاخص در داوری جشنواره، حمایت دفتر موسیقی از جشنواره و ضرورت برنامه ریزی برای حضور برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان به حوزه تولید و فعالیت‌های حرفه ای موسیقی گفتگو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست دست اندرکاران جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی با مدیرکل دفتر موسیقی نیز برگزار شد و در این نشست، دست اندرکاران جشنواره گزارشی از برگزاری دو دوره قبلی و رویکرد جشنواره در پاسداشت موسیقی ایران بیان کردند. همچنین در این نشست درباره راهکارهای ممکن برای استمرار جشنواره و ضرورت توجه بیش از پیش به موسیقی ایران و پاسداشت استادان موسیقی مباحثی مطرح شد.  

در نشست جشنواره بین المللی موسیقی معاصر تهران با مدیر کل دفتر موسیقی گزارشی از برگزاری سه دوره جشنواره بین المللی موسیقی معاصر تهران و برنامه ریزی برای چهارمین دوره جشنواره از سوی برگزارکنندگان بیان و درخواست حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هماهنگی ورود میهمانان خارجی جشنواره مطرح شد. محمد اله یاری، مدیرکل دفتر موسیقی در این دیدار بر حمایت از هنرمندان ارزشمند موسیقی و اعتلای موسیقی تاکید کرد.

جلسه برنامه ریزی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور احمد صدری؛ دبیر جشنواره و علی ثابت نیا؛ مدیر عامل انجمن موسیقی ایران جشنواره برگزار شد. احمد صدری؛ دبیر سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در این جلسه گزارشی از اقدامات برای برگزاری مطلوب این دوره جشنواره بیان کرد.

علی ثابت نیا نیز درباره تمهیدات و برنامه های اجرایی جشنواره در زمینه های اطلاع رسانی و تبلیغات، امور اجرایی و ... مطالبی را بیان کرد.

مدیرکل دفتر موسیقی در این جلسه با تاکید  بر تقویت بخش های مختلف جشنواره و پاسداشت پیشکسوتان موسیقی نواحی کشور  گفت: حمایت از موسیقی نواحی به عنوان یکی حمایت از موسیقی نواحی ضرورت دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین در این مراسم اظهارکرد: در سال‌های گذشته یکی از خلا های جدی در حوزه ساماندهی اقتصاد و رونق تولید نگاه تک بعدی به اقتصاد و غفلت از مولفه‌های محیطی آن به خصوص مولفه‌های حقوقی و قضایی بوده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که اهمیت محیط حقوقی و قضایی حاکم بر اقتصاد به حدی است که حدود نیمی از مؤلفه‌های اصلی پایش محیط کسب وکار در کشورها طبق مهمترین نظام های سنجش سهولت کسب وکار در دنیا، ریشه در نظامات حقوقی و قضایی کشور دارد.

رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: همچنان که رهبر انقلاب هم در دیدار با مجموعه‌های تولیدی کشور و همچنین دیدار با مسوولین قوه‌ قضاییه بر اهمیت نقش‌آفرینی فعال قوه ‌قضاییه در این حوزه‌ها تاکید داشتند.

شعبانی با بیان اینکه از کلیدی‌ترین عوامل رونق تولید و اقتصاد هر کشور، سهولت و امنیت سرمایه‌گذاری است.گفت میزان حمایت حاکمیت از حقوق سرمایه‌گذاران نقش مستقیمی در ترغیب آنها به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مولد اقتصاد ایفا کرده و دستگاه قضایی نیز نقش غیرقابل‌انکاری در بهبود محیط کسب‌وکار دارد.

وی تصریح کرد: یکی از نکات مهم بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مسوولین دستگاه قضایی، تشکیل دادگاه‌های تجاری است، این موضوع یکی از راهبردهایی مهم قوه قضاییه است که در سند تحول قضایی نیز با راه اندازی دادگاه های تخصصی با اولویت دعاوی تجاری بر آن تاکید شده است.

رییس کل دادگستری استان قزوین اظهارکرد: با توجه به اینکه این امر به دلایل و موانع حقوقی و زیرساختی هنوز به سرانجام نرسیده، تصمیم گرفته شد دو شعبه بدوی و یک شعبه تجدید نظر در مرکز استان برای رسیدگی به پرونده های حقوقی حوزه تولید و سرمایه گذاری اختصاص یابد.

شعبانی بیان کرد: این دفتر با هدف تامین امنیت سرمایه‌گذاری،احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌ تعطیل، تعیین تکلیف سریع پرونده‌های مرتبط با تولید و سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید آغاز به کار کرده است.

در ادامه علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری قزوین ضمن تقدیر از ابتکار عمل مجموعه قضایی استان در راه اندازی دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری، گفت: یکی از ظرفیت های قانونی موجود در دولت بهره مندی از دفتر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

وی ادامه داد: عمده مشکلات واحد های تولیدی و حوزه سرمایه گذاری؛ موضوعات بانکی، بیمه، گمرک، مالیات و محیط زیستی است که در این ستاد مورد بررسی قرار می گیرد.

رحمانی اضافه کرد: ۱۵ تا ۲۰ درصد از مشکلات این واحد ها در زمینه حقوقی و قضایی است که امیدواریم با راه اندازی دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری و تشکیل دادگاه های اختصاصی رسیدگی به پرونده های حوزه تولید و سرمایه گذاری تسریع شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: دولت از این ابتکار عمل مجموعه قضایی استان حمایت می کند، چرا که بهره مندی از این ظرفیت به نفع تولید بوده و موجبات رونق اقتصادی استان را فراهم می کند.

گفتنی است دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری دادگستری استان قزوین زیر نظر رییس کل در ساختمان دادگستری کل استان قزوین راه اندازی شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896707

دیگر خبرها

  • فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است/ اهمیت خرده‌فرهنگ‌ها
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • نتیجه عجیب قانون حمایت از فرزندآوری
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری