Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:08:47 GMT

آنتوان گریزمان به درد لیورپول نمی‌خورد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۱۰۵

آنتوان گریزمان به درد لیورپول نمی‌خورد

مهاجم سابق لیورپول می‌گوید جذب مهاجمینی مثل لوکاس مورا یا ویلفرید زاها برای این باشگاه به مراتب مفیدتر از ستاره گران‌قیمتی مثل آنتوان گریزمان خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، جان آلدریج، مهاجم سابق لیورپول بعد از مطرح شدن شایعاتی درباره ابراز تمایل لیورپول برای جذب آنتوان گریزمان، ستاره سابق اتلتیکو مادرید، می‌گوید در صورتیکه لیورپول به دنبال اضافه کردن نفرات بیشتری به خط حمله خود است جذب بازیکنانی مثل لوکاس مورا یا ویلفرید زاها به مراتب مفیدتر از ستاره گران‌قیمتی مثل آنتوان گریزمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این ستاره سابق لیورپول می‌گوید اینکه یورگن کلوپ برای خرید گریزمان که هیچ تجربه‌ای از بازی در لیگ برتر ندارد مبالغ هنگفتی سرمایه‌گذاری کند، آن هم در شرایطی که گزینه‌های مناسب‌تری از تاتنهام و کریستال پالاس در اختیار دارد، منطقی نیست.

 

این ستاره سابق لیورپول در گفتگو با خبرنگاران گفت:" با توجه به اینکه دنیل استوریج در حال ترک باشگاه است و لیورپول از پرداخت دستمزد هفتگی سنگین او راحت می‌شود، کلوپ فرصت استخدام گلزنانی را پیدا می‌کند که می‌توانند در صورت مصدومیت یکی از سه مهاجم فعلی برای تیم مفید باشند".

 

 

جان آلدریج در ادامه گفت:" از آنتوان گریزمان به عنوان یکی از هدفهای احتمالی لیورپول اسم برده شده ولی او گزینه گرانی است و از طرف دیگر انتظار دارد هر هفته به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود. برای همین من معتقدم لوکاس مورا ستاره  تاتنهام گزینه بهتری است. مورا به خاطر اینکه بعد از هت‌تریکش مقابل آژاکس در فینال لیگ قهرمانان نیمکت‌نشین شده بود از تاتنهام ناراحت است".

 

 

ستاره سابق خط حمله لیورپول در ادامه گفت:" یک گزینه دیگر ویلفرید زاها از کریستال پالاس است که گفته می‌شود اعلام کرده قصد دارد به تیمی منتقل شود که در چمپیونزلیگ حضور دارد".

 

آنتون گریزمان لیورپول اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لیورپول اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین

در استادیوم لندن پیرامون خولین لوپتگی تردید وجود دارد اما دیوید سالیوان تجربه لیگ برتری این مربی را ترجیح می‌دهد. 

طرفداری | پس از ناکامی در توافق با روبن آموریم، مدیران وست‌هم به سراغ خولین لوپتگی رفته‌اند.

به گزارش گاردین؛ پس از ماه‌ها بررسی وضعیت سرمربی اسپانیایی، مدیران وست‌هم مذاکرات تعیین‌کننده‌ای برای انتقال او انجام داده‌اند. در حال حاضر هیچ چیزی نهایی نیست چراکه برخی از اعضای هیئت مدیره وست‌هم اعتقاد دارند خولین لوپتگی مناسب بازیکنان فعلی باشگاه نیست و باید گزینه جوان‌تری جانشین دیوید مویس شود. لوپتگی فرصت هدایت میلان که قصد دارد با استفانو پیولی قطع همکاری کند را نیز خواهد داشت. با وجود علاقه به یک سرمربی جوان، چکش‌های تمایلی برای پرداخت غرامت جدایی روبن آموریم - 13 میلیون پوند - ندارند. تیم اشتایدن، مدیر فنی وست‌هم سرمربی اسپورتینگ لیسبون را انتخاب کرده است. 

دیوید سالیوان، مالک باشگاه وست‌هم در حال ارزیابی وضعیت خولین لوپتگی است. اگر او تردیدهای هیئت مدیره را نادیده بگیرد، سرمربی سابق وولورهمپتون به احتمال زیاد جانشین دیوید مویس خواهد شد. اگر این انتقال با شکست مواجه شود، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان گزینه جایگزین خواهد بود. در کنار فلیک، نام مارکو سیلوا، گراهام پاتر و استیو کوپر نیز در لیست وست‌هم دیده می‌شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست