Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@10:48:23 GMT

هارت در لیست خرید بورنموث

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۱۴۱

هارت در لیست خرید بورنموث

خبرگزاری میزان- مدیران باشگاه بورنموث در تلاش برای به خدمت گرفتن جو هارت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روزنامه «سان» چاپ انگلیس با انتشار خبری مدعی شد، باشگاه بورنموث انگلیس در حال بررسی گزینه‌های مورد نظر خود برای جذب یک دروازه‌بان مطرح است و از جو هارت دروازه‌بان ۳۲ ساله برنلی به عنوان یکی از این گزینه‌ها یاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان این باشگاه انگلیسی پیش از این علاقمند به جذب جک باتلند دروازه‌بان استوک‌سیتی بودند، اما قیمت ۲۰ میلیون پوندی این دروازه‌بان کار را برای بورنموث سخت کرد.

این روزنامه خبر داد نظر ادی هاو سرمربی بورنموث اکنون به سمت دروازه‌بان پیشین منچسترسیتی جلب شده و اگر دو طرف بر سر دستمزد به توافق برسند، هارت این تابستان راهی بورنموث خواهد شد.

جو هارت سابقه بازی در باشگاه‌هایی همچون بیرمنگام، بلک‌پول، منچسترسیتی، تورینو، وستهام را دارد و تاکنون ۷۵ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال انگلستان انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بورنموث برنلی باتلند هارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا  ، طارمی به عنوان گران ترین فوتبالیست ایران با قیمت ۱۰ میلیون یورو تقریبا با ارزش تیم‌های بزرگ کشورمان مثل سپاهان و تراکتور با (۱۱ میلیون یورو) برابری می‌کند.

طارمی هفته جاری بعد از بیش از ۴ ماه موفق به گلزنی مجدد برای پورتو در لیگ پرتغال شد. ستاره ایرانی بعد از اتفاقات زمستان گذشته و توافق با اینتر به لیست سیاه پورتو وارد شد.طارمی در ۲ ماه گذشته در بسیاری از بازی‌ها از لیست خط خورد یا نیمکت نشین بود. در بازی شنبه گذشته هم به عنوان یار ذخیره نیمه دوم وارد زمین شد و گل تساوی ۲ بر ۲ را در دقیقه ۸۲ مقابل فامالیسائو به ثمر رساند تا اژدها از باخت فرار کند.
سایت AFC گزارش می‌دهد که طارمی بعد از مدت‌ها دوری دوباره برای پورتو به میدان رفت و «در یک زمان کوتاه دوباره توانایی هایش را نشان داد» تا تیم پرتغالی از شکست فرار کند.

دیگر خبرها

  • محبی از لیست روستوف خط خورد
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • لیگ ملت‌ها: لیست اولین و شاید مهم‌ترین رقیب ایران
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی