Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد از ابتدای تیر تا ۲۰ شهریور امسال دایر خواهد بود.

وی اظهار داشت: آموزش رشته ه ای مختلف فرهنگی و هنری، احکام، رایانه، فناوری اطلاعات و فعالیت های ورزشی از جمله محورهای عمده کلاس های غنی سازی اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام یارمحمدی افزود: امسال در کنار برنامه های متعدد، طرح ویژه اردوی گردشگری نیز با هدف آموزش و شبکه سازی نیرو در کانون ها اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از انعقاد تفاهم نامه بین این ستاد با دستگاه‌های مختلف از جمله فنی و حرفه ای، هلال احمر، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و پارک علم و فناوری خبر داد و گفت: تلاش ما این است تا از ظرفیت و توان دستگاه‌های مختلف اجرایی در تقویت محتوای آموزشی در برنامه های اوقات فراغت بهره ببریم.

وی افزود: آئین افتتاح اجرای برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، سوم تیر امسال با حضور دستگاه‌های مختلف فرهنگی و کانون‌های منتخب در دفتر امام جمعه زنجان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام یارمحمدی از فعالیت ۳۵۰ باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه بچه‌های مسجد، بالغ بر هشت هزار نفر در استان زنجان عضو این کانون‌ها هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه بالغ بر ۶۰ درصد کانون‌های مساجد فعال این استان در مناطق روستایی قرار دارد، گفت: این کانون‌ها در برخی مناطق روستایی به عنوان تنها مراکز فرهنگی، منشأ اثرات مطلوبی هستند.

۳۰۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوقات فراغت مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی نوروز با شعار «آمد بهارجان‌ها» در شهرضا

شهردار شهرضا گفت: برنامه‌های فرهنگی نوروز با شعار آمد بهار جان‌ها در شهرستان شهرضا در حال اجرا است.

حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه نوروز امسال برنامه‌های مختلف تفریحی، فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی در این شهرستان اجرا می‌شود، اظهار کرد: به علت تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز شعار برنامه‌های ما " آمد بهار جانها" است که اشاره به بهار قرآن و بهار طبیعت دارد.

شهردار شهرضا افزود: با توجه به وجود قومیت‌های مختلف در محله‌های مختلف شهر، برنامه‌های محله محور در ۱۰ محله بعد از افطار با جز خوانی قرآن شروع شده و با برنامه‌های شاد و متنوع ادامه می‌یابد.

به گزارش ایمنا، جشن‌های محله محور جشنواره نوروز ۱۴۰۳ شهرداری شهرضا در بیش از ۱۲ نقطه و متمرکز بر محلات مختلف تا ۸ فروردین برگزار می‌شود.

کد خبر 739086

دیگر خبرها

  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • شیراز میزبان مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور است + فیلم
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • جایگاه حق سرگرمی از نگاه اسلام
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است
  • مسجد جامع یزد میزبان برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و اجتماعی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی نوروز با شعار «آمد بهارجان‌ها» در شهرضا
  • کارناوال گل در شهر مشهد برگزار می‌شود