Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:41:41 GMT

آشوب های تهران تا دمشق در سنندج روایت می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۱۶۹

آشوب های تهران تا دمشق در سنندج روایت می شود

امین مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مستند تهران دمشق اثری از هنرمند توانمند علی صدری نیا است که توسط مرکز مستند صور تهیه شده وبا توجه به نگاه ویژه کارگردان به پشت جبهه‌های مقاومت توانسته نظرمخاطبان را به خود جلب کند.

وی افزود: این فیلم که جشنواره بین المللی فیلم عمار را در تأثیر خود قرار داده روایتی صریح و بی پرده از تهران تا دمشق بوده و در آن نحوه تسلط داعش بر بخش‌هایی وسیع از خاک سوریه را به تصویر در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: با گذشت هشت سال از آغاز جنگ داعش در سوریه، زوایای بسیاری از پشت پرده این جنگ خانمان سوز که یکی از فاجعه بارترین جنگ‌های جهان پس از جنگ جهانی دوم قلمداد می‌شود ناگفته مانده است که این فیلم سعی دارد بخشی از آن را بیان کند.

وی اضافه کرد: تاکنون مستندهای بسیاری درباره حضور داعش و جنگ افروزی آن ساخته شده است اما این بار دوربین مستندساز فیلم "تهران دمشق " به پشت جبهه‌های مقاومت رفته و وضعیت مردم در شهرهای مختلف سوریه را از زبان خودشان روایت کرده است.

مرادی افزود: این مستند ریشه‌های اجتماعی اعتراضات گروهی از مردم تا شکل گیری بحران در سوریه را جستجو می‌کند و تلاش دارد تصویری از وضعیت مردم شهرهای مختلف سوریه را پس از گذشت هفت سال از جنگ ارائه کند.

وی یادآور شد: روایت این مستند در فضای اجتماعی ایران و سوریه در رفت و آمد است و به برخی اتفاقات داخلی کشور نیز می‌پردازد.

مستند "تهران دمشق " ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه ۲۹ خرداد توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان و پیش از برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان در سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شود.
۷۳۴۸ / ‏‬ ۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان فیلم سنندج سوریه ما و شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896096

دیگر خبرها

  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • مخبر: اگر اسرائیل مرتکب خطای دیگری شود، بشدت پاسخ می‌دهیم
  • پیام معاون رئیسی به اسرائیل: اگر مرتکب خطا شوید، به شدت پاسخ خواهیم داد
  • مخبر : اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • تماس تلفنی وزیر امورخارجه قطر و آمریکا؛ محور گفتگو چه بود؟
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما