Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@20:38:18 GMT

عکس/ زندگی سنتی بدون تکنولوژی در حاشیه زاگرس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۱۸۵

زاگرس غربی در برگیرنده استان‌های کرمانشاه، لرستان و ایلام است. استان ایلام به دلیل شرایط خاص جغرافیایی با مساحتی ۱۹۰۸۶ کیلومتر همواره مقصد کوچ دامداران از استان‌های همجوار بوده است.

به گزارش مشرق، امروزه عمده مشکلاتی که دامداران را در منطقه تهدید می‌کند کمبود آب و عدم استقبال جوانان برای شغل دامداری در این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری ایرانگردی جنگل های زاگرس سبک زندگی عشایر کوچ عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان چادرخوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: به هیچ عنوان امکان اسکان موقت چادرخوابی مسافران در مجموعه گردشگری صفه و پارک‌های حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد و مجموعه باغ فدک تنها محل برای چادرخوابی مسافران در این کلان‌شهر است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه اقدامات برای استقبال از مسافران در بهار طبیعت و بهار قرآن در منطقه پنج شهرداری اصفهان به سه بخش فرهنگی، گردشگری و خدماتی تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح این منطقه افزود: به‌دلیل برودت هوا و تغییر شرایط جوی، برای اسکان مسافران با همراهی بخش خصوصی، ورزشگاه ولایت سپاهان‌شهر را برای ۱۳۰ اسکان خانواده آماده کردیم.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مجموعه گردشگری صفه از جمله جاذبه‌های این منطقه است.

کارگر گفت: ارائه بهترین نوع کیفیت خدمت و بهره‌مندی حداکثری مسافران از این خدمات، هدف نهایی مدیریت شهری است و امیدواریم خاطره‌ای خوشی را در ذهن مسافران به یادگار بگذاریم.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان امکان اسکان موقت چادرخوابی مسافران در مجموعه گردشگری صفه و پارک‌های حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد و مجموعه باغ فدک تنها محل برای چادرخوابی مسافران در این کلان‌شهر است، همچنین با توجه به تصمیم ستاد دائمی خدمات سفر شهر، ورزشگاه ولایت برای مواقع اضطراری مسافران در این منطقه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 739282

دیگر خبرها

  • تصاویر| زندگی روستایی در لفور سوادکوه
  • اجرای نزدیک به ۱۰۰ طرح در ۲۷ منطقه حاشیه شهری ارومیه
  • برندگان روز شانزدهم مسابقه «زندگی با آیه ها» در ایلام مشخص شد
  • تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟
  • سفر به فرهنگ و آئین‌های سنتی مردمان لر
  • طرز تهیه کله کنجی شیرینی سنتی ایلام
  • دامداران از چراندن احشام در مزارع، خودداری کنند
  • برندگان روز پانزدهم مسابقه زندگی با آیه‌ها در ایلام اعلام شد
  • سوال روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه ها» در استان ایلام
  • امکان چادرخوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد