Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت: تصادف 2 خودروی سواری در بزرگراه امام علی (ع) موجب مرگ یک نفر و مصدوم شدن 4 سرنشین خودرو شد.

به گزارش قدس آنلاین  به نقل ازروابط عمومی و بین الملل آتش نشانی مشهد، محمد علی کاظمی گفت: بامداد امروز تصادف دو خودروی سواری پراید در بزرگراه امام علی (ع) حادثه آفرید و سبب مرگ یک نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: در این حادثه یکی از خودروهای پراید در حالی که 5 سرنشین شامل دو زن و سه مرد داشت، واژگون و سرنشینان آن در کابی این وسیله نقلیه مصدوم و محبوس شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه سرنشینان خودروی پراید به علت آسیب‌دیدگی شدید با تلاش فراوان نیروهای آتش نشانی که از دو ایستگاه 7 و 34 در محل حادثه حاضر شده بودند، بلافصله از خودرو خارج شده، با دو آمبولانس فوریت‌های پزشکی سریعا به بیمارستان منتقل شدند.

کاظمی یادآور شد: یکی از سرنشینان مرد این خودرو متاسفانه به علت شدت جراحات در دم جان باخته بود.

گفتنی است؛ علت بروز این تصادف توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تصادف تصادفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید