Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، در بخش ابتدایی نهمین قسمت از دور دوم برنامه «عصر جدید»، احسان علیخانی پیرامون قضاوت کردن صحبت کرد و گفت: بیشتر ما در حال قضاوت کردن هستیم و دلیلش این است که ما به مرحله انتخاب کردن رسیده ایم و این انتخاب کردن باعث قضاوت هایمان شده است.

مجری برنامه «ماه عسل» عنوان کرد: هر نمایشی که روی صحنه می‌رود به استعداد و مهارت نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانم با یک مثال بگویم که مردم ایران استعداد تخفیف گرفتن دارند، اما تخفیف گرفتن دو ایرانی از هم نشان از مهارت آن‌ها دارد و تفاوت این استعداد و مهارت بسیار مهم است. البته خلاقانه اجرا کردن در کنار استعدادو مهارت در رای مثبت داوران تاثیر گذار است.

در ادامه شرکت کنندگان برای نمایش مهارت هایشان روی صحنه آمدند.

اولین اجرای قسمت نهم به عهده گروه بلک لایت بود آن‌ها روایت تنها شدن و شکست ناپذیری شکیبایی و پیشرفت دوباره را با یک اجرای رنگارنگ و تماشایی به نمایش گذاشتند، اما داوران رضایت خوبی از این اجرا نداشتند و فقط سه رای مثبت دریافت کردند.

شکوفه عزیزی عروسک گردان دومین اجرا را به عهده داشت و توانست یک اجرا تک نفره، اما با سه وجه متن عروسک صدا و با سه کاراکتر مادربزرگ، فرزند و نوه را ایفا کند. داوران با سفید کردن چراغ‌های قرمز او را تایید کردند.

در بخش سوم، شروین حاجی آقاپور قطعه‌ای را به نمایش گذاشت، او ترانه سرا، خوانندگی و آهنگسازی این قطعه را به عهده داشت و همین موضوع باعث شد داوران رای مثبت بدهد. البته در این قسمت آریا عظیمی نژاد رای خود را دیر اعلام کرد و گفت: دارم دلبری می‌کنم!

آخرین اجرای قسمت نهم «عصر جدید» به عهده علیرضا و علی یعقوبی دو برادر دوملیتی افغانستانی و ایرانی بود که با اجرای متفاوتی رای مثبت داوران را دریافت کردند.

نکته جالب این گروه در مرحله مقدماتی این بود که شرکت کننده بعد از گرفتن چهار چراغ سفید از داوران، از دختر مورد علاقه‌اش که با خانواده در استودیو حضور داشت خواستگاری کرد و با حرکتی آکروباتیک، حلقه نامزدی را به او تقدیم کرد. در این قسمت مراسم عقد این زوج را به در برنامه پخش کردند.

البته همسر علی یعقوبی روی صحنه حضور پیدا کرد و علیخانی درباره شرایط زندگی آن‌ها سوال کرد و او گفت: در این دو ماه از ۱۰ خواسته‌ای که من می‌خواستم فقط به دو مورد آن عمل کرده است. همین صحبت باعث شد داوران عکس العمل نشان بدهند.

در پایان قسمت نهم شکوفه عزیزی و شروین حاجی آقاپور توسط داوران انتخاب شدند.

گفتنی است در فصل دوم این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اختلاف نظر عصر جدید علیخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشاریپوف وظایف مهدی‌پور را بر عهده گرفت!

به گزارش ورزش سه، پس از مصدومیت مهدی‌مهدی‌پور هافبک ازبکستانی استقلال مسئولیت ضربات آزاد این تیم را بر عهده گرفته است و در جریان مسابقه روی این ضربات عملکرد خوبی داشت.

در جریان مسابقه با آلومینیوم استقلال صاحب ضربه کرنر و آزاد زیادی شد و جلال‌الدین ماشاریپوف پشت این ضربات قرار گرفت و موقعیت‌های خوبی روی ارسال‌های او شکل گرفت، ایمان سلیمی در صحنه‌ای از مسابقه ارسال ماشاریپوف را به تیرک دروازه گوهری کوبید، همچنین ضربه سر گوستاوو بلانکو به شکلی خطرناک از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

ماشاریپوف در این مسابقه ضربات آزاد نزدیک به دروازه را هم پشت توپ قرار گرفت و به سمت دروازه شلیک کرد تا در غیاب مهدی‌پور تمام توپ‌های ارسالی و ضربات مستقیم به سمت چهارچوب در اختیار این بازیکن قرار بگیرد.

پیش از مهدی‌پور به واسطه ارسال‌های خوبی که داشت پاس گل‌های زیادی روی ضربات کرنر و آزاد برای بازیکنان استقلال ارسال کرده بود و باید دید این ستاره ازبکستانی می‌تواند نبود این بازیکن را در تیم استقلال پر کند یا خیر!

استقلال در جریان مسابقه با ارسال‌های ابوالفضل جلالی همچنان آسمان تیم‌های لیگ برتری را ناامن کرده است و به نظر می‌رسد در تمریناتی که پیش رو دارند ماشاریپوف مسیر حرکتی و جایگیری بازیکنان استقلال را تسلط بیشتری پیدا خواهد کرد و آبی‌ها در هفته‌های پایانی همچنان از این نقطه قوت خود استفاده خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • رسول صدرعاملی فیلم جدید می‌سازد
  • ابلاغیه فوری کمیته اخلاق برای جنجال لیگ یک
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!
  • جنجال جدید جواد نکونام
  • ماشاریپوف وظایف مهدی‌پور را بر عهده گرفت!
  • جنجال در کنسرت فرزاد فرزین؛ پخش صدای آقای خواننده در حین سکوت روی صحنه (فیلم)
  • خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
  • درخواست علی خطیر از مهدی تاج برای هفته‌های پایانی لیگ
  • بازی های هفته های پایانی را با VAR برگزار کنید