Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:54:58 GMT

تمدید قرارداد بلندمدت ۲ بازیکن پدیده

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۲۹۸

تمدید قرارداد بلندمدت ۲ بازیکن پدیده

باشگاه پدیده شهرخودرو قرارداد یک مدافع و یک هافبک خود را به تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده شهرخودرو پس از آنکه توانست یحیی گل‌محمدی را به‌عنوان سرمربی فصل آینده حفظ کند، قرارداد امین قاسمی‌نژاد، محمدحسین مرادمند و اکبر صادقی را تمدید کرد تا بتواند نفرات تاثیرگذارش را برای لیگ نوزدهم نیز دراختیار داشته باشد، اما فعالیت این باشگاه برای تمدید قراردادها امروز هم ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه پدیده شهرخودرو پس از مذاکراتی طولانی توانست قرارداد سعید صادقی، عنصر هجومی و علی نعمتی، مدافع جوان خود را به ترتیب به مدت سه و چهار سال دیگر تمدید کند و بدین ترتیب این دو بازیکن علی‌رغم پیشنهاداتی که از سایر تیم‌های لیگ برتری داشتند، با توجه به پیگیری‌های فرهاد حمیداوی، مالک این باشگاه در نهایت در سال‌های آینده هم با لباس شهرخودرو به میدان می‌روند.

 

سعید صادقی که از نیم‌فصل دوم لیگ برتر هفدهم به شهرخودرو اضافه شد، فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی تیم به شمار می‌رفت که با نظر مثبت یحیی گل‌محمدی و کادرفنی شهرخودرو، در این تیم ماندنی شد.

 

علی نعمتی نیز از محصولات آکادمی پدیده است، در لیگ هجدهم با عملکرد خوب خود، از جمله بازیکنان موثر برای یحیی گل‌محمدی بود و زوج ایده‌آلی برای محمدحسین مرادمند، دیگر مدافع این تیم به شمار می‌رفت.

 

به جز امین قاسمی‌نژاد، اکبر صادقی و مرادمند، سعید صادقی و نعمتی نیز قراردادشان با پدیده را تمدید کرده و سید مهدی رحمتی نیز به این باشگاه اضافه شده است.

علی نعمتی نقل و انتقالات 1398 سعید صادقی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها علی نعمتی نقل و انتقالات 1398 سعید صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید