Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@07:56:12 GMT

مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۳۲۵

مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، نام‌نویسی متقاضیان بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خردادماه آغاز شد و قرار بود این مدت تا ۲۷ خردادماه پایان پذیرد، اما با توجه به استقبال دانشگاهیان از این سفر معنوی زمان ثبت‌نام‌ تمدید شد.

بر همین اساس زمان نام‌نویسی از دانشگاهیان برای سفر به عتبات به مدت دو روز تمدید شد و دانشگاهیان کشور می‌توانند تا چهارشنبه ۲۹ خردادماه از طریق سایت ستاد عتبات دانشگاهیان اقدام به ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دوره همچون دوره‌های گذشته دانشگاهیان در قالب گروه‌های اساتید و‌ کارکنان، دانشجویان دختر، دانشجویان پسر و متأهل به عتبات اعزام می‌شوند.

به گفته مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اکنون بیش از ۴۹ هزار نفر برای این دوره از اعزام‌ها نام‌نویسی کرده‌اند.

پس از پایان زمان ثبت‌نام به قید قرعه متقاضیان در زمان‌های پیشنهادی به عتبات مشرف می‌شوند و برخی از زائران نیز به عنوان زائر ذخیره انتخاب خواهند شد.

نتایج قرعه‌کشی بیست‌ و یکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات نیز اول تیرماه اعلام می‌شود و اعزام‌ها نیز تا قبل از اربعین صورت می‌گیرد.

 یکی از تسهیلات ویژه اعزام‌های دانشگاهیان به عتبات تخصیص وام‌های کم‌بهره است؛ به طوری که برای اعزام‌های زمینی یک میلیون‌ و ۵۰۰ هزار تومان و برای اعزام‌های هوایی ۳ میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.


وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.


مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.


وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس