Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود حجتی روز دوشنبه در حاشیه تجدید میثاق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان‌ها امام راحل به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این وزارتخانه در سال رونق تولید به دنبال افزایش بهره وری آب و افزایش راندمان آبیاری است و سرمایه گذاری‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال بارندگی‌هایی خوبی را در سطح کشور شاهد بودیم، افزود: کشاورزان باید با استفاده درست و اصولی از آب باران‌های بهاری قدر این نعمت الهی را بدانند و در جهت افزایش تولیدات کشاورزی و راندمان تولید تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجتی ادامه داد: افزایش محصولات کشاورزی در سال رونق تولید با وجود تمامی تحریم‌ها باعث بالا رفتن درآمد کشاورزان و در نهایت ثروت ملی می‌شود و هدف اصلی وزارت جهاد کشاورزی رفع وابستگی کشور در حوزه تأمین نیازهای اساسی مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان جنگ سخت اقتصادی را علیه نظام اسلامی ایران به راه انداخته‌اند، ابراز کرد: برنامه اصلی این نهاد انقلابی در سال رونق تولید توجه به تولید کالاهای اساسی معیشت مردم است و کارکنان جهاد کشاورزی به مانند هشت سال جنگ تحمیلی که در جبهه‌ها خوش درخشیدند، امروز نیز در کنار مردم و برای تأمین نیازهای آنان تلاش خواهند کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در خصوص افزایش تولیدات کشاورزی در طول چهار دهه انقلاب نیز گفت: تمامی محصولات تولیدی کشاورزی در ابتدای انقلاب سالیانه در حدود ۴۰ میلیون تن بود که این عدد در پایان سال زراعی ۹۷ به عدد ۱۲۲ میلیون تن رسید.

وی یادآور شد: روزهای اول انقلاب تولید شیلات کشور در حدود ۳۰ هزار تن در سال بود که امروز با افزایش ۴۰ برابری به عدد یک میلیون ۲۰۰ هزار تن رسیده است.

به گزارش ایرنا، وزیر و جمعی از کارکنان وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد انقلابی به فرمان امام راحل امروز دوشنبه با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند

۲۱ تا ۲۷ خرداد ماه، «هفته جهاد کشاورزی» نامگذاری شده است؛ شعار امسال هفته جهاد کشاورزی "رونق تولیدات کشاورزی، امنیت غذایی جامعه در گام دوم انقلاب اسلامی" است.

۳۲۱۸/‌۶۰۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تجدید میثاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در مراسم آغاز این مانور که با حضور نمایندگان وزارت کشور، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و مشارکت وبیناری رئیس جهاد کشاورزی استان‌ها و مدیران شهرستانی در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، بیان کرد: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت بحث امنیت غذایی و سفره مردم افزود: ما به عنوان افسران امنیت غذایی در حوزه غذایی مردم دخیل هستیم.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به وضعیت تأمین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز یادآور شد: خوشبختانه در این ایام در سراسر کشور برای تأمین ارزاق مشکلی وجود نداشت.

وی همچنین گفت: از ابتدای اردیبهشت تشدید نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها با توجه به شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری عملیاتی شد و در حال حاضر بهترین شرایط در حوزه تأمین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد.

امرالهی همچنین خواستار ایجاد سامانه پیامکی و یا تلفنی برای اتحادیه‌ها در راستای گزارش تخلفات مردمی شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه تغییر گروه کالایی ارزی انجام نشده است، تصریح کرد: ارزش افزوده کالاهای اساسی همان یک درصد است.

کد خبر 6084012

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • جهش تولیدات کشاورزی همدان از مسیر مولدسازی روستاها می‌گذرد
  • افزایش سطح کشت کلزا و گندم نسبت به سال قبل
  • سرشاخه‌کاری درختان گردو در خلخال
  • اصلاح الگوی کشت تکلیف قانونی وزرات جهاد کشاورزی
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
  • گفتمان و مشارکت مردم جزو اولویت‌های بخش کشاورزی استان قزوین است
  • شرق مازندران نیازمند پایانه صنعتی دام است