Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:32:45 GMT

تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران نایب قهرمان آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۳۸۹

تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران نایب قهرمان آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، فینال مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش تیمی اسلحه سابر مردان امروز دوشنبه میان دو تیم ایران و کره جنوبی برگزار شد. در این دیدار ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۴۵ به ۴۲ مقابل حریف مدعی خود شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران پیش از دیدار فینال تمام حریفان خود را با شکست مواجه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم ابتدا در مرحله یک هشتم نهایی عربستان را با نتیجه ۴۵ بر ۱۸ از پیش رو برداشت، سپس در مصاف با تایلند به برتری ۴۵ بر ۳۹ دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. چین حریف ایران در این مرحله بود که با نتیجه ۴۵ به ۳۴ متحمل شکست شد.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی و با هدایت پیمان فخری در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرده است. عابدینی، پاکدامن و رهبری ترکیب این تیم را در بخش تیمی تشکیل دادند.

در بخش انفرادی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در اسلحه سابر نیز مجتبی عابدینی صاحب مدال برنز شد.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا زا جمله رویدادهای تاثیرگذار در امتیاز المپیکی شمشیربازان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

کد خبر 4642939 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شمشیر بازی مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی کسب سهمیه المپیک المپیک 2020 توکیو مجتبی عابدینی پیمان فخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد

کاروان کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا روی سکوی اول قرار گرفت. پیش از این هم آزادکاران ایران بر قله آسیا ایستاده بودند.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز به پایان رسید و تیم ملی کشورمان عنوان نخست را با ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به خود اختصاص داد.

در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب 200 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم های قرقیزستان با 144 امتیاز و ژاپن با 142 امتیاز دوم و سوم شدند.

اسامی مدال‌آوران به شرح زیر است:

طلا: سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم  هادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم

نقره: پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم

برنز: امیر ده‌بزرگی در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال