Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@20:49:37 GMT

لیون در پی به خدمت گرفتن فیلیپه لوئیز

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۳۹۴

لیون در پی به خدمت گرفتن فیلیپه لوئیز

خبرگزاری میزان- باشگاه لیون مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن مدافع اتلتیکومادرید آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی «مارکا»، قرارداد فیلیپه لوئیز در ماه ژوئن با باشگاه اتلتیکومادرید به پایان می‌رسد و این مدافع برزیلی می‌تواند واندا متروپولیتانو را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا لیون یکی از باشگاه‌هایی است که تلاش خود را برای به خدمت گرفتن این مدافع برزیلی آغاز کرده است. البته لیون تنها خواهان لوئیز نیست و باشگاه‌های دیگر ازجمله موناکو، بارسلونا و فلامنگو برزیل هم پیشنهاد‌های خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن ارائه کرده‌اند.

این مدافع ۳۳ ساله که هنوز هیچ پیشنهادی را رد نکرده است، در گفت‌وگو با «مارکا» گفت: هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام، ممکن است در اتلتیکو بمانم. البته در حال حاضر فرصت ترک باشگاه هم برایم فراهم شده است.

فیلیپه لوئیز در سال ۲۰۱۰ به اتلتیکو پیوست و در سال ۲۰۱۴ بعد از ۴ فصل این تیم را به مقصد چلسی ترک کرد، اما در سال ۲۰۱۵ دوباره به این تیم اسپانیایی بازگشت.

این مدافع برزیلی فصل گذشته در ۲۷ بازی برای اتلتیکو به میدان رفت و ۲ گل هم برای این تیم به ثمر رساند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر اتلتیکومادرید میزان بارسلونا فیلیپه لوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روماریو به مستطیل سبز برگشت!

روماریو، اسطوره ۵۸ ساله سلسائو نام خود را در فهرست بازیکنان باشگاه اف‌سی آمریکا که ریاست آن را برعهده داشت، ثبت کرد.

هیات مدیره باشگاه اف‌سی آمریکا دیروز با استعفای وی از سمت ریاست این باشگاه موافقت کرد و مرد برزیلی که به همراه سلسائو در جام جهانی ۱۹۴ قهرمان شد، حالا به عنوان بازیکن در اختیار سرمربی این تیم دسته دومی آمریکای جنوبی است.

هنوز مشخص نیست که آیا روماریو تمایل به بازی برای این تیم را دارد. او گفته است که در هیچکدام از بازی‌های لیگ حضور نخواهد داشت اما تاکید کرد که قصد دارد با پسرش، رومارینیو که در پست مهاجم بازی می‌کند، همبازی شود. رومارینیو به‌تازگی به این باشگاه پیوسته است.

وی در پیامی در اینستاگرام خطاب به هواداران این تیم نوشت: «قرار نیست در لیگ بازی کنم و صرفا چند بازی در کنار تیم خواهم بود تا یکی دیگر از رویاهایم که بازی کردن در کنار پسرم است را به حقیقت تبدیل کنم. نظرتان چیست؟»

روماریو آخرین بازی رسمی خود را نوامبر ۲۰۰۹ در همین تیم که باشگاه محبوب پدرش، اِدِور بود، انجام داد. او از سال ۲۰۰۹ ریاست این باشگاه را برعهده داشت. مرد برزیلی در سال ۱۹۹۴ پس از کمک به برزیل در مسیر قهرمانی در جام جهانی آمریکا، عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد. 

منبع: ایسنا

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • اوزونیدیس: در تیم من، قرار گرفتن بین 11 نفر اصلی کار بسیار سختی است / فیلم
  • روماریو به مستطیل سبز برگشت!
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • شکایت دو برزیلی از مس رفسنجان به فیفا!
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست