Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:05:30 GMT

جشنواره موج‌سواری در چابهار

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۵۲۷

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، میرحسینی  معاون گردشگری استان سیستان و بلوچستان با اشاره به آماده کردن مقدمات برپایی این جشنواره در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته با حضور شرکت‌کنندگان و برگزاری کلاس داوری و دوره‌های آموزشی، گفت: همزمان با افتتاحیه این جشنواره، برنامه‌های آئینی از جمله موسیقی محلی اجرا و نمایشگاه صنایع دستی، سیاه چادر عشایری با سرو غذا‌های محلی در مکان جشنواره به منظور معرفی ظرفیت‌های استان به مهمانان و گردشگران، برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرحسینی یادآور شد: هدف از برگزاری این جریان گردشگری توزیع سفر در تابستان است تا با پدیده جدید موج‌سواری نگاه را به این استان معطوف کرده و علاقمندان گردشگری ورزشی را به منطقه جذب کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اجرای این برنامه‌ها به لحاظ اجتماعی نوعی حس تعلق خاطر، شور و نشاط اجتماعی برای جامعه محلی بوجود می‌آورد و از طرفی با افزایش حضور گردشگران، شاهد افزایش اقامت در تأسیسات گردشگری از جمله اقامتگاه‌های بوم‌گردی و ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.

وی گفت: برد بین‌المللی موج سواری، فرصت بازاریابی بین‌المللی را فراهم می‌کند تا از این طریق شاهد افزایش حضور گردشگران خارجی نیز در استان شویم.

وی یادآور شد: صنعت گردشگری در عصر کنونی یکی از منابع مهم درآمد و از جمله عوامل مؤثر بر تبادلات فرهنگی بین کشور‌ها است و به عنوان گسترده‌ترین صنعت خدماتی جهان جایگاه ویژه‌ای دارد، از این‌رو بسیاری از کشور‌ها در پی افزایش بیش از پیش منافع خود از این فعالیت بین‌المللی هستند.

میرحسینی گفت: گردشگری ورزشی بخش جدیدی از گردشگری در چند دهه اخیر محسوب می‌شود، به طوری که گردشگری و ورزش مکمل همدیگر شناخته می‌شوند، ارتباط میان گردشگری و ورزش نوع جدیدی از گردشگری را ایجاد کرده که ساختاری نوین و جامع را برای پرکردن اوقات فراغت و تفریح همراه با نشاط روحی و جسمی و اجتماعی انسان‌ها در این صنعت انسان محور و انسان ساز ایجاد کرده است.

انتهای پیام/گ

جشنواره موج‌سواری در چابهار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگران در پهنه اصفهان در امنیت کامل هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حبیبی امروز اول اردیبهشت ماه اظهار داشت: بامداد روز گذشته با توجه به مشاهده چند شیء ناشناس بر فراز مناطق نظامی شهر تاریخی اصفهان شاهد فعال شدن پدافند هوایی مدافعان شهر بودیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه و در اوج فصل گردشگری استان اصفهان هستیم، از روز گذشته بازرسان این حوزه با همکاری جامعه هتلداران و سایر جوامع خدمات رسان گردشگری استان اقدامات لازم را از جمله بازرسی مراکز اقامتی گردشگری در راستای اطمینان خاطر از امنیت و آسایش گردشگران مقیم اصفهان انجام داده‌اند.

وی افزود: همچنین با توجه به گزارشات واصله از ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، آرامش کامل در تمامی محورها و مراکز گردشگری و تاریخی استان اصفهان برقرار بوده و تلاش می‌شود خدمات‌رسانی به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی به صورت مطلوب ارائه شود.

کد خبر 6083364

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد + فیلم
  • مهر تأیید نهادهای بین‌المللی بر رشد صنعت نفت ایران
  • تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • اردیبهشت ماه؛ بهترین زمان برای دیدن جاذبه های رویایی ایلام
  • روستای سهیلی جزیره قشم مقصد گردشگری دریایی در کشور
  • پیک نیک اصفهانی‌ها کنار زاینده رود در روز حادثه!
  • گردشگران در پهنه اصفهان در امنیت کامل هستند