Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر کل کتابخانه های عمومی کردستان  در این نشست با اشاره به اینکه مطالعه و کتاب خوانی نقش مهم و اثرگذاری بر ارتقای شاخص‌های زیست محیطی داردگفت: کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از ارکان مهم در ترویج فرهنگ مطالعه می‌توانند به فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف به ویژه حوزه محیط زیست کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عبدالملکی افزود: مسائل زیست محیطی از دغدغه‌های بشریت است و بهره گیری از کتاب به منظور فرهنگ سازی و آگاهی بخشی عمومی در این حوزه ضروری است.

در این نشست ۶ کتاب توسط کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان شامل «مبانی اندیشه حفاظت محیط زیست» نوشته «کامبیز بهرام سلطانی» و همچنین کتاب «راهنمای صحرایی پستانداران ایرانی» نوشته «هوشنگ ضیایی» به ترتیت توسط «نبی احسنی» و «حیدر ویسی» برای حاضران معرفی شد.

همچنین «راهنمای صرفه جویی در مصرف انرژی خانگی» نوشته «ویلسون الکس» و «جامعه در مخاطره جهانی» به نویسندگی «بک اولریش» دو کتاب دیگری بود که توسط «شادی لاهور پور» و «محمد حقمرادی» معرفی شد.

«شناخت پیشگیری و کنترل آلودگی‌های محیط زیست» نوشته «حسن هویدی» و «راهنمای محیط زیست در محل‌های کار» نیز توسط «فواد مصطفی نژاد» و «امیر حشمتی» نیز برای حاضران در نشست معرفی شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدوین برنامه‌ای فراگیر برای معرفی یزد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد با فعالان حوزه گردشگری استان به‌منظور بررسی مسائل این حوزه برگزار شد.

مهران فاطمی در این نشست فعالیت در حوزه گردشگری را از کسب‌وکارهای پر ریسک و بسیار سخت کشور دانست و اظهار کرد: هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بالای این حوزه، پشتیبانی و مانع‌زدایی بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

وی از بخش گردشگری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استان یزد نام برد و گفت: فعالان گردشگری باید صبورانه و با تمام توان به تبلیغ و ترویج این حوزه بپردازند و از سوی دیگر مجموعه استان نیز وظیفه حمایت از آن‌ها را برعهده دارد.

استاندار یزد با اظهار امیدواری نسبت به آینده درخشان گردشگری استان یزد، تصریح کرد: بدنه گردشگری یزد فعال، همدل و هم‌زبان بوده و مهم‌ترین مزیت استان در بخش گردشگری همین منابع انسانی منحصربه‌فرد است.

وی با اشاره به عدم شناخت کافی بخش زیادی از مردم کشور نسبت به یزد گفت: باید با تدوین برنامه‌ای فراگیر؛ مانند برگزاری شب‌های فرهنگی در استان‌ها و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در کلان‌شهرهای کشور برای معرفی یزد به گردشگران داخلی اقدام کنیم.

فاطمی در ادامه بر تولید و انتشار محتوای مناسب در راستای معرفی یزد به ایرانیان در شبکه یزد و شبکه‌های سراسری رسانه ملی و فضای مجازی و همچنین راه‌اندازی پویش دعوت از مردم ایران برای سفر به استان در مدت باقیمانده از ایام نوروز تا تعطیلات عید فطر تأکید کرد.

استاندار یزد با بیان اینکه یکی از اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ باید مهندسی گردشگری و جذب گردشگر باشد، یادآور شد: شرح خدمات این مطالعه و پژوهش کاربردی مبتنی بر نظام مسائل بخش گردشگری و توسط فعالان این حوزه ارائه شود.

وی با تأکید بر ضرورت تمرکز بر تکمیل زیرساخت‌ها و ارائه مشوق‌های شهرداری و خدمات دستگاه‌های خدمت‌رسان به بخش گردشگری، گفت: یکی از محورهای نشست اخیر شورای برنامه‌ریزی استان بحث سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری بود.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود از حمایت تمام‌قد مجموعه استان از مجموعه گردشگری خبر داد و افزود: چاره‌ای جزء پشتیبانی همه‌جانبه از بخش برجسته، مهم و تأثیرگذار گردشگری یزد وجود ندارد.

وی در پایان هدف اصلی برگزاری رویدادهای تئاتر کودک و نوجوانان با حضور ۵۰ هنرمند خارجی و ۵۰۰ هنرمند داخلی، نشست کشورهای عضو ACD، اجلاس اکو و همچنین مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر را تقویت گردشگری استان و معرفی یزد عنوان کرد.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225376 برچسب‌ها دانشگاه یزد برنامه فرهنگی برنامه پژوهشی گردشگری

دیگر خبرها

  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • قصه های به زبان ساده برای بچه ها در ماه رمضان
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • لزوم تدوین برنامه‌ای فراگیر برای معرفی یزد
  • برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳
  • رصد حداکثری تخلفات بازار با آغاز طرح ناظران افتخاری
  • نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی در قم برگزار می‌شود