Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:38:18 GMT

گزارش: مصاحبه‌ای برای جدایی وریای عزیز !؟

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۵۷۳

گزارش: مصاحبه‌ای برای جدایی وریای عزیز !؟

مصاحبه علی خطیر درباره جزییات قرارداد وریا غفوری شانس او برای ماندن را کاهش داده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرونده مذاکره وریا غفوری و استقلالی ها دوباره وارد فاز جدیدی شد و این بازیکن محبوب هواداران که ابتدای فصل نیز قراردادی یک ساله به امضا رسانده بود و بعد از پایان لیگ با باشگاه مذاکرات را از سر گرفت، دوباره با مدیران باشگاه پای میز مذاکره نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلالی ها ابتدا بعد از پایان لیگ با او مذاکره کردند و با شروع مذاکره برای استراماچونی، این مذاکرات به حاشیه رفت و حالا دوباره مدیران استقلال مذاکره با او را از سر گرفتند. نیمه شب یکشنبه بود که خبر عدم توافق وریا با استقلال به گوش رسید اما این بازیکن واکنش خاصی به این اتفاق نداشت تا باشگاه استقلال با انتشار مصاحبه ای، نسبت به این اتفاقات دست به افشاگری زده و مسائلی را مطرح کند که با بازخوردهای زیادی همراه بوده است.


معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره شرایط این بازیکن برای تمدید با استقلال گفته است: وریا درخواستی مبنی بر قرارداد سه ساله و دریافت حدودا نود میلیارد ریال برای سه فصل داشته است به اضافه پاداش. هیات مدیره محترم باشگاه استقلال در جلسات سال ٩٧ خود مصوب کرده‌اند با بازیکنان بالای سی سال قراردادی بیش از یک فصل منعقد نشود. از طرفی فاصله سقف بودجه مورد مصوب باشگاه با رقم درخواستی وریای عزیز، زیاد است. به وریا فرصت ۲۴ ساعته‌ای دادیم تا نظر خود را با توجه به شرایط باشگاه استقلال اعلام کند.


جمله پایانی خطیر در این گفت و گو نشان می دهد که در شرایط عادی شانس وریا برای تمدید خیلی زیاد نبوده و حالا با انتشار این مصاحبه و بازخوردهای آن که مطمئنا ناراحتی و خشم بازیکن را به همراه دارد، این شانس به کمترین میزان ممکن خواهد رسید. اتفاقی که شاید منتج به جدایی یکی از بهترین های استقلال در دو فصل گذشته شود.


استقلال البته به این بازیکن 24 ساعت برای اعلام پاسخ نهایی خود فرصت داده و باید دید صبح سه شنبه، سرنوشت وریا غفوری به چه شکل رقم خواهد خورد.

وریا غفوری نقل و انتقالات 1398 استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها وریا غفوری نقل و انتقالات 1398 استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.» 
این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس