Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، محمدجواد آذری جهرمی پس از آن که برای پاسخ گویی به سوال نمایندگان به مجلس رفت با کارت زرد مجلسی‌ها رو به رو شد (اینجا). حضور پررنگ وزیر ارتباطات در توئیتر، انتقاد نمایندگان را در پی داشت. با این وجود آذری جهرمی پس از اتمام جلسه مجلس توئیتی منتشر کرد و درباره گرفتن کارت زرد خود توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات نوشت: در فوتبال وقتی خطا می کردیم، داور کارت زرد می داد. اما در عرصه سیاست فضا متفاوته! تجربه جالب بود. ۸۳ به ۸۳ اما بیست نظر ممتنع هم موافق حساب نمیشه، باید بیشتر تلاش کنیم هرچند محدودیتهای بودجه ای زیاده، در سال گذشته نصف بودجه تخصیص گرفت اما عملکرد دو برابر! باز هم میشه

۲۷۲۱۵ 

کد خبر 1270888

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمدجواد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حراج سکه در سال جدید امروز تا ساعت ۱۵ ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، بر اساس شیوه‏ نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲، امروز (۲۷ فروردین ماه) دهمین جلسه حراج سکه طلا برگزار می‌شود.

این حراج از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و موضوع آن حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی است.

حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا پنج قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان پنج قطعه ربع سکه یا پنج قطعه نیم سکه یا پنج قطعه تمام سکه یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد و جمع هر سه باهم نباید بیش از پنج قطعه باشد.

شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ بود و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷همان روز ادامه دارد و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود.

شیوه برگزاری حراج

شیوه برگزاری حراج از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر مبنای اولویت قیمت-زمان انجام می‌شود.

قابل توجه است که واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده شخص متقاضی است.

شایان ذکر است؛ فرآیند استرداد وجه کیف پول، برای واریز از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز درخواست انجام می‌پذیرد و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود.

متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی منتشر شده در تارنمای رسمی مرکز مبادله توجه داشته باشند.

در پایان خاطر نشان می‌شود، متقاضیان شرکت در حراج‌های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می‌توانند طی هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است
  • جانبداری کنگره آمریکا از تل‌آویو با نادیده گرفتن حق مشروع ایران
  • اولین حراج سکه در سال جدید امروز تا ساعت ۱۵ ادامه دارد
  • حمایت جدی وزارت فرهنگ از ترویج عفاف و حجاب
  • آغاز اولین حراج سکه در سال جدید
  • زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد
  • زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
  • سوال نمایندگان از وزیر کار در دستور کار مجلس
  • وزیر ارتباطات به کمیسیون صنایع مجلس می رود
  • وزیر کار برای پاسخ به سوالات نمایندگان به مجلس می‌رود