Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه ۴۰ نفر در جریان این پرونده هم‌اینک در زندان به‌سر می‌برند گفت: هزاران میلیارد تومان از اموال به سرقت رفته صندوق برگشت داده شد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: بیش از 40 نفر در جریان انجام تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان هم‌اکنون در زندان به سر می‌برند و هزاران میلیارد تومان از اموال به سرقت رفته فرهنگیان نیز به صاحبانش برگشت داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه تحقیقات گسترده این هیئت برای روشن شدن موضوع به مدت یکسال ادامه داشته است عنوان کرد: اخیراً نیز اقوام نزدیک یکی از وزرا نیز در رابطه با همین پرونده تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان دستگیر شده است.

کوچکی‌نژاد هدر رفتن هزاران میلیارد تومان از منابع فرهنگیان به بانک سرمایه و شرکت‌های سرمایه‌گذاری را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: بیش از 40 نفر از افرادی که در سطوح بالایی بوده و بسیار قدرتمند نیز بودند در جریان تحقیقات هیئت تحقیق و تفحص مجلس از این صندوق در زندان به‌سر می‌برند.

"صندوق ذخیره فرهنگیان" برای بازنشستگان بیشتر فعالیت و تبلیغ کنددفاتر استانی صندوق ذخیره فرهنگیان پاتوق فعالیت‌های حزبی شده استفشارهای بدهکاران بانک سرمایه بر صندوق ذخیره فرهنگیان

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تطمیع و تهدید نیروهای هیئت تحقیق و تفحص مجلس توسط برخی از متهمان پرونده اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان سخن گفت و ابراز داشت:‌ با تمام مشکلات و موانعی که وجود داشت این هیئت توانست مأموریت خود را به خوبی انجام دهد.

وی طرح این موضوع که اختلاسی در صندوق ذخیره فرهنگیان انجام نشده و موضوع تنها یک انحراف مالی بوده را از سوی برخی به شدت مورد انتقاد قرار داد و ابراز داشت: به اعتقاد بنده قوه قضائیه اگر به دقت پرونده مذکور را کالبد شکافی کند بسیاری در استان‌ها هم باید به زندان بروند.

نماینده مردم رشت در مجلس اصلاح و بازنگری در تشکیلات سازمانی صندوق ذخیره فرهنگیان را لازم و ضروری خواند و بیان داشت: قصد داریم ساز و کار صندوق را به شکلی طراحی و اجرایی کنیم که مدیریت آن تنها در دستان فرهنگیان باشد و توسط خود آنان به صورت هیئت مدیره اداره شود.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه + فیلم

یک سنجاب برای گذران زمستان، مقداری مخروط ذخیره کرده بود اما یک خرس سیاه بخشی از ذخیره غذای او را ربورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه + فیلم
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • طفره کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تفحص حقوق‌های نجومی
  • طرح تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی همچنان در بلاتکلیفی
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود