Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی خداویسی ظهر امروز در نخستین همایش منطقه‌ای علمی پژوهشی اقتصاد پنهان که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: پس از بررسی آثار توسط هیئت داوران ۲۲ اثر برای ارائه در این همایش پذیرفته شد که از این تعداد هشت اثر به صورت سخنرانی و ۱۴ اثر نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش با مشارکت استان‌های مرزی ایلام، آذربایجان غربی، کرمانشاه و همدان و به میزبانی استان کردستان برگزار شده است، افزود: رویکرد این ستاد در راه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در وهله اول پیشگیری است که برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند راه‌های پیشگیری از این پدیده را برای ما روشن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان ادامه داد: کشورهای توسعه یافته دنیا از دو طریق مشکلات خود را حل کردند که کارهای تحقیقاتی و پژوهشی و همچنین توسعه فعالیت‌های اجتماعی این دو راه هستند که ما نیز در کشور باید این دو روش را مورد توجه بیشتر قرار دهیم.

خداویسی با بیان اینکه متأسفانه بودجه کارهای پژوهشی کشور بسیار محدود است، یادآور شد: در اصل ۲۴ قانون اساسی کشور بر بهره گیری از فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی پیش از اجرای کارهای مختلف تاکید شده است.

وی بیان کرد: قانون اساسی کشور ما یکی از بهترین قانون‌های دنیا است چرا که هم بر مبنای دستورات قرآن تدوین شده و هم از بهترین قانون‌های کشورهای مختلف با تعابیر و تعاریف جدید در آن بهره گرفته شده است.

کد خبر 4643135

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز سنندج اقتصاد پنهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه در ۱۴۰۳

امتداد - عناوین اولویت‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه در سال ۱۴۰۳ جهت انجام طرح‌های پژوهشی منتشر شد.    

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، پژوهشکده بیمه در راستای اجرایی‌سازی برنامه‌ پژوهش سالانه خود و بهره‌مندی و حمایت از توانمندی‌های علمی و نوآورانه اعضای هیات علمی و پژوهشگران، عناوین پژوهشی دارای اولویت بر اساس نیازهای صنعت بیمه را در ۹ رشته شامل «تکافل»، «طراحی/بازنگری محصولات»، «مالی و اقتصادی»، «مباحث حقوقی و مقرراتی»، «فناوری اطلاعات»، «ارزیابی و مدیریت ریسک»، «مخاطرات»، «بازاریابی و روابط عمومی» و «اتکایی» منتشر کرد.

اولویت‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه در سال ۱۴۰۳مشتمل بر ۸۲ موضوع و عنوان پژوهشی، در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه تصویب و جهت بهره‌برداری اعضای هیات علمی و پژوهشگران بر روی تارنمای پژوهشکده بیمه بارگذاری گردیده است.

 اولویت‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه در سال ۱۴۰۳

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • بالغ بر ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی دانش محیط‌زیست ایران رسید
  • ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش دانش سنتی محیط زیست
  • عملیات وعده‌صادق گواهی بر حرکت پرشتاب علمی،پژوهشی کشور است
  • آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • تمدید مهلت ارسال آثار به همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده
  • اولویت‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه در ۱۴۰۳
  • خدمات تخصصی تنها بانک اطلاعات علمی با دسترسی آزاد در کشور
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی