Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:00:51 GMT

دو بازیکن سپاهان با حضور در باشگاه فسخ کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۶۹۸

دو بازیکن سپاهان با حضور در باشگاه فسخ کردند

بختیار رحمانی و حسن جعفری دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان با حضور در باشگاه و هیات فوتبال اصفهان قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کردند.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان یکی از اولین تیم هایی بود که در پنجره نقل و انتقالات اقدام به خرید بازیکنان مورد نظر خود برای لیگ نوزدهم کرد؛ در همین راستا مرتضی منصوری، محمدرضا حسینی و گولسیانی به عنوان سهمیه های لیگ برتری  به این تیم اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه فعالیت طلایی پوشان در پنجره نقل و انتقالاتی امروز دو بازیکن این تیم که شرایط برای فصل پیش رو را مشخص و به نفع خود نمی دیدند، تصمیم به جدایی گرفتند و با باشگاه در این زمینه به توافق دست یافتند.

 

حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال سپاهان دو سه روزی می شود با باشگاه سپاهان و مدیران آن در تماس بوده و برای رسیدن به توافق مذاکره می کرد.  این بازیکن امروز در نهایت با مدیران سپاهان به توافق رسید تا از این تیم جدا شود. جعفری یک سال دیگر قرارداد داشت ولی به دلیل اینکه محمد ایرانپوریان مدافع اول امیر قلعه‌نویی در پست دفاع راست به شمار می رفت تصمیم گرفت برای اینکه بیشتر بازی کند از سپاهان جدا شود.


بازیکن دیگری که امروز جدایی خود را از جمع طلایی پوشان نهایی کرد بختیار رحمانی بود. بختیار رحمانی در نیم فصل اول بیشتر به او بازی می رسید ولی در نیم‌فصل دوم فرصت بازی به او داده نشد تا تصمیم به جدایی بگیرد. بختیار رحمانی همانند حسن جعفری یک فصل دیگر قرارداد داشت و در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده بود قصد ماندن در جمع طلایی پوشان را دارد. با این وجود به نظر می‌رسد صحبت‌هایی که میان این بازیکن و مدیران باشگاه که خواسته سرمربی را پیش می برند، انجام شده نتیجه ای در پی نداشته و این بازیکن هم دومین جدا شده سپاهان لقب گرفت.

بختیار رحمانی نقل و انتقالات 1398 حسن جعفری فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها بختیار رحمانی نقل و انتقالات 1398 حسن جعفری فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل سپاهان در بازی برگشت مقابل الاتحاد در عربستان رقم خورد و او چند ساعت پس از بازگشت به اصفهان به دفتر کار خود در مجموع باغ فردوس رفت و وسائلش را جمع کرد تا زمینه برای حضور جانشینش مهیا شود.

پس از جدایی پر سر و صدای محمدرضا ساکت از باشگاه سپاهان که پس از چند ماه پرآشوب و پر از حاشیه به دلیل اتفاقات مربوط به قوانین سقف بودجه رقم خورد، این چهره بار دیگر فعالیت‌های جدی خود را از سر گرفته است.

حضور عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان

ساکت به عنوان نماینده باشگاه‌ها توانست بالاتر از درویش جواز حضور در هیئت مدیره فدراسیون را بگیرد و حالا عکسی توسط رسانه فدراسیون منتشر شده که ساکت را در اردوی استعدادیابی تیم جوانان نشان می‌دهد که در حال انجام توصیه‌هایی برای فوتبالیست‌هایی دیده می‌شود که در آغاز مسیر حرفه‌ای خود قرار دارند.

ساکت پس از جدایی از سپاهان در پایان دهه 80 که برای هواداران سپاهان فراموش نشدنی به شمار می‌رود، در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نقش خود را به صورت پررنگی ایفا کرد و حالا که قانون بازنشستگی اجازه ادامه حضور او در باشگاه محبوبش را گرفته، بار دیگر در فدراسیون و تهران در حال نقش آفرینی است.

دیگر خبرها

  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم