Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@06:20:29 GMT

کتاب تاریخ و فرهنگ طارم رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۸۲۳

کتاب تاریخ و فرهنگ طارم رونمایی شد

به گزارش ایکنا از زنجان، ظهر امروز دوشنبه، ۲۷ خردادماه کتاب تاریخ و فرهنگ طارم به‌عنوان اولین اثر تحقیقی و علمی درباره تاریخ و فرهنگ شهرستان طارم با قلم اصغر بهرامی‌هزاررودی رونمایی شد.
این کتاب در ۲ بخش ارائه شده است، بخش اول این کتاب در سه فصل به زبان و وجه تسمیه طارم، تاریخ و جغرافیای تاریخی این منطقه، فولکلور و ادبیات عامیانه طارم می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش دوم این کتاب نیز ۳۶ داستان شفاهی از زبان کهنسالان منطقه به چاپ رسیده است.
در حاشیه این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم با اشاره به هدف برگزاری این مراسم، ادامه داد: هدف از این مراسم در وجه اول تقدیر از تلاش‌ها و تشویق و ترغیب اصحاب قلم و نویسندگان جوان و در وجه دوم سیر این استعدادها برای نگارش کتاب‌هایی در زمینه‌های مختلف در راستای معرفی شهرستان است‌.
کریم حیدری تأکید کرد: تلاش مجموعه فرهنگی بر این امر استوار است تا با حمایت‌های مادی و معنوی کمک شایانی به نویسندگان داشته باشیم که این امر می‌تواند باعث ارتقای شاخص‌های فرهنگی شهرستان باشد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان رونمایی کتاب فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر تاریخ ثبت سفارش کتاب‌های درسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ثبت سفارش کتاب‌های درسی برخی پایه‌ها به تعویق افتاده است به طوری که در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که «تاریخ ثبت سفارش متعاقباً اعلام خواهد شد».
پیش از این زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم، امروز سه شنبه ۲۸ فروردین اعلام شده بود.

سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای همه دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی جدید ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • تغییر تاریخ ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • رونمایی از برنامه ۳ هفته پایانی لیگ برتر
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • رونمایی از چهار قرآن نفیس خطی در دانشگاه بین المللی