Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در مطالعات احداث جاده دسترسی مهرگان به قزوین تمام موارد ترافیکی بررسی و لحاظ شود تا بعدها مجبور به اصلاح مسیر نشویم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی فرخ زاد در جلسه بررسی و تعیین تکلیف راه در دست مطالعه مهرگان به قزوین که با حضور مدیرکل دفتر فنی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و دیگر مسئولین برگزار شد، احداث این جاده را از مطالبات مهم مردم مهرگان برشمرد و اظهار کرد: شهر مهرگان به عنوان یک شهر جدید تعریف شده و از همان ابتدا می بایست تمام زیر ساخت ها و راههای، دسترسی آن در نظر گرفته می شد، اکنون نیز بانیان اصلی احداث مسیر مذکور اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری محمدیه است و حضور مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار محمدیه در جلسات مربوطه الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور کارشناسان دفتر فنی در جلسات کارشناسی احداث جاده را ضروری دانست و گفت: طی تفاهم نامه ای که برای احداث مسیر داشتیم، تاکید شده بود حضور کارشناسان حوزه فنی استانداری به عنوان شخص ثالث و مرجع حاکمیتی در جلسات کارشناسی ضروری است.

فرخ زاد در پایان مقرر کرد جلسه آتی در محل پروژه و با حضور مشاوران آب منطقه ای، شهرداری و راه و شهرسازی برگزار شود تا تمام جوانب در محل بررسی و تصمیم نهایی گرفته شود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال

شهردار گناباد گفت: احداث کمربندی گناباد یکی از خواسته‌های دیرین مردم است و تردد وسایل نقلیه سنگین از داخل شهر به زیرساخت ها نیز آسیب وارد می‌کند، لذا احداث کمربندی یا همان بوار ضلع غربی گناباد اردیبهشت از مسیر میدان قنبرآباد آغاز خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، پیگیری مطالبات مردمی یکی از رسالت های رسانه بوده و در طی یک ماه گذشته شهروندان گنابادی با ارسال پیام هایی به خبرنگار تسنیم در گناباد درخواست پیگیری برخی موضوعات را داشتند.

رضایی شهروند گنابادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم بیان کرد: وضعیت زمین‌های رها شده باعث شده چهره شهر خراب شود و این زمین‌ها به زباله‌گاه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در برخی معابر نیز خانه‌های قدیمی در حال فرو ریختن  است و هر لحظه ممکن است حادثه‌ای را ایجاد کنند.

مهدوی دیگر شهروند گنابادی به تسنیم گفت: گناباد یک شهر گردشگرپذیر است و باید برای این موضوع زیرساخت‌های لازم ایجاد شود.

این شهروند گنابادی افزود: قرار بود شهرداری گناباد در مرکز شهر به ساخت هتل بوتیک اقدام کند که حتی کلنگ زنی شد، اما از ساخت این مجموعه دیگر خبری نیست.

عالمی یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز از وضعیت بلوار پرستار گلایه کرد و به تسنیم گفت: این مسیر به بیمارستان علامه بهلول وصل می‌شود و روزانه تعداد زیادی بیمار و دانشجو به این مجموعه رفت و آمد دارند. چند سال است کار احداث این بلوار در دست اقدام است و وضعیت خاکیِ آن زیبنده این مسیر به ویژه مسیر درمانی نیست.

شهروندان گنابادی همچنین طی پیام هایی از خبرگزاری تسنیم درخواست کردند که موضوعاتی مانند احداث کمربندی، وضعیت بد آسفالت و کیفیت بخشی فضای سبز را پیگیری کند، لذا برای پیگیری این موضوعات به سراغ شهردار گناباد رفتیم.

مهران حسین زاده، شهردار گناباد درباره مشکلات شهر به تسنیم گفت: درخصوص زمین‌های رها شده در سطح شهر طی سال گذشته به مالکان 60 زمین و 45 منزل مخروبه اخطاریه داده شده است.

وی ادامه داد: یک ملک که برای عابرین خطر آفرینی داشته با رعایت موارد قانونی تخریب شده و در سال جدید با همکاری همیاران بازآفرینی در این حوزه قدم های خوبی برداشته خواهد شد.

شهردار گناباد در خصوص احداث مجموعه هتل بوتیک در این شهر نیز عنوان کرد: این مجموعه قرار بوده به صورت مشترک با بخش خصوصی اجرا شود که در سال 1399 کلنگ زنی شد اما به دلیل موضوعات حقوقی کار به تاخیر افتاده که در حال پیگیری و رفع مشکلات هستیم و از سویی تاکید شهرداری حفظ ملک مورد نظر با حالت گردشگری است.

حسین زاده با اشاره به اقدامات عمرانی طی چند ماه اخیر شهرداری گناباد بیان کرد: بلوار پرستار یکی از پروژه های بزرگ و هزینه‌بر گناباد است که در سال گذشته کار احداث پل و اتصال آن به بلوار انجام شده است و هم اکنون تیم های عمرانی در این بلوار مشغول به فعالیت هستند و مقداری از آن نیز آسفالت شده که برای ادامه کار نیازمند همکاری مالکین برای تعریضات هستیم.

شهردار گناباد خاطرنشان کرد: احداث کمربندی گناباد یکی از خواسته های دیرین مردم است و تردد وسایل نقلیه سنگین از داخل شهر به زیرساخت ها نیز آسیب وارد می کند لذا احداث کمربندی یا همان بوار ضلع غربی گناباد اردیبهشت از مسیر میدان قنبرآباد آغاز خواهد شد. البته درخواست داشتیم تمام این مسیر به شهرداری واگذار شود تا بتوانیم عملیات را تسریع ببخشیم.

وی در خصوص تعریض بلوار سلمان فارسی نیز گفت: در بلوار سلمان فارسی در لایه ابتدایی املاک زیادی در تعریض قرار دارد ولی طرح های شهرداری 25 ساله بوده که در هنگام نوسازی مالک تعریض را انجام می دهد.

حسین زاده تصریح کرد: به سراغ طرح هایی می رویم که اولویت اجرایی داشته باشد که اولویت های سال 1403 شهرداری مداخله در بلوارهای ضلع غربی، پرستار و قصبه است.

شهردار گناباد در خصوص مشکل آسفالت برخی معابر شهر که مورد گلایه شهروندان بود نیز گفت: برخی از معابر گناباد دچار پیری آسفالت شده اند که در راستای مرمت آن در اسفند ماه 4 هزار و 75 تن آسفالت پهن شده است.

حسین زاده عنوان کرد: در داخل کوچه ها هنوز ورود نکرده ایم و در حال پیگیری برای تامین قیر هستیم.

وی در پاسخ به گلایه شهروندان در خصوص کیفیت بخشی فضای سبز شهر نیز بیان کرد: در حوزه فضای سبز سطح شهر با دو مشکل سیما و وضعیت بصری و از سویی کمبود منابع آب روبه رو هستیم.

شهردار گناباد خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم از گونه هایی در فضای سبز استفاده کنیم که در ضمن ایجاد طراوت آب بری کمتری نیز داشته باشد که در همین راستا در بلوار قصبه به کاشت گل محمدی اقدام کرده ایم.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • ممنوعیت معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال
  • بلوار شهید کبیری قم زیرگذر می‌شود