Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:59:42 GMT

اجرای طرح ساماندهی کودکان کار در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۹۹۲

اجرای طرح ساماندهی کودکان کار در کاشان

به گزارش خبرنگار مهر، ام‌البنین متقی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به وجود کودکان کار در شهرستان کاشان اظهار داشت: جمعیت زیاد کودکان کار در این شهرستان به واقع به یک معضل اساسی تبدیل شده بود و بر همین اساس طرحی با همکاری نیروی انتظامی، فرمانداری، اداره اتباع کاشان، اورژانس اجتماعی و شهرداری کاشان به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کودکان کار در کاشان بیشتر در چهار راه‌های پرتردد فعالیت داشتند، افزود: این کودکان برای مسافران و رانندگان بومی مشکلات متعددی را ایجاد کرده بود و بر همین اساس تصمیم گرفتیم با وجود چنین تیمی از ارگان‌های مربوطه، نسبت به ساماندهی این دسته از افراد اقدام کنیم، به نحوی که کودکان کار توسط عوامل انتظامی تحویل اورژانس اجتماعی شدند و حداکثر دو روز نگهداری در آن مرکز نگهداری شدند.

تشکیل پرونده برای کودکان کار با هماهنگی دادستان کاشان

رئیس اداره بهزیستی کاشان از تشکیل پرونده برای کودکان کار با هماهنگی دادستان کاشان و همکاری اداره اتباع فرمانداری خبر داد و ابراز داشت: با ساماندهی کودکان کار در کاشان، آمار وقوع سرقت به میزان قابل توجهی کاهش یافت در حالی که تا قبل از این اتفاق آمار وقوع سرقت رو به افزایش بود و بر همین اساس از تردد کودکان کار در اماکن شلوغ جلوگیری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه تعداد کودکان کار در شهر کاشان به ۱۸ نفر می‌رسید، گفت: تمامی این کودکان از اتباع خارجی بودند و از آنجا که بهزیستی مسئولیت کودکان زیر ۱۲ سال دارای کارت شناسایی را بر عهده دارد، مسئولیتی در قبال کودکان فاقد این شرایط را ندارد.

کد خبر 4643125

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت مطلوبی در مرزهای استان حاکم است

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، "شرافتی راد" مدیر کل اداره اتباع و مهاجرین خارجی استان با حضور در ستاد مرزبانی استان با سردار " مجید شجاع " فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفتگو کرد.

این گزارش حاکی است، مدیر کل اداره اتباع استان با اشاره به خدمات ارزشمند مرزبانی گفت: مرزبانی، خدمات بسیار مهمی از جمله امنیت را به هموطنان ارائه می نماید که حاصل  تلاش های شبانه روزی شما آنهاست ، لذا از همه آنها قدردانی میکنم.

 "شرافتی راد" در این دیدار از تعامل و همکاری خوبی که بین مرزبانی و اداره اتباع وجود دارد نیز قدردانی کرد و متذکر شد:اگر تلاش های مرزبانان در مناطق مرزی نباشد تمامی فعالیت های اقتصادی، تجاری، علمی و ... مختل می شود.به همین منظور ما امیدواریم همواره شما و همکارانتان موفق، سر بلند و سلامت باشید و این امنیت پایدار ادامه دار باشد.

سردار "شجاع" فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی نیز با تشکر و قدردانی از حضور مدیر کل اتباع استان و همراهانش، گفت: تعامل بین دستگاه های استان باعث اجرای بهتر ماموریت ها و رسیدن به اهداف سازمانی می شود.

وی در ادامه از تلاش های همه مرزبانان استان که تلاش می کنند تا امنیت پایداری را در مرزهای استان شاهد باشیم قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • امنیت مطلوبی در مرزهای استان حاکم است
  • افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه