Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا خواجه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه این نهاد ایجاد اشتغال برای مددجویان در زمینه‌های مختلف ازجمله در بخش کشاورزی و دامداری را با جدیت پیگیری می‌کند گفت: سال گذشته ۶۲۰۰ طرح اشتغال توسط کمیته امداد استان اجراشده است که ۲۴۷۲ طرح مربوط به حوزه کشاورزی و دامپروری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال گذشته درمجموع ۱۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال توسط کمیته امداد استان کرمان پرداخت‌شده است افزود: از این میزان تسهیلات ۵۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال در حوزه کشاورزی و دام‌پروری در استان کرمان پرداخت‌شده است.

خواجه با اشاره به اینکه ۳۹ درصد طرح‌های اشتغال اجراشده در استان در سال ۹۷ مربوط به حوزه کشاورزی و دامپروری بوده است بیان داشت: به‌منظور پایداری و پیشرفت طرح‌های اشتغال مددجویان، طرح‌های اجراشده توسط آن‌ها هر سه ماه یک‌بار توسط ناظران اشتغال این نهاد مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد تا اگر نقصی در اجرای طرح باشد، به‌موقع رفع شود.

وی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح‌های اشتغال توسط کمیته امداد ۱۰ هزار و ۷۷۳ طرح در حوزه دامپروری و ۵۹۳۷ طرح نیز در حوزه کشاورزی در استان کرمان اجراشده است.

انتهای پیام/س

۵۳ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های اشتغال در حوزه کشاورزی و دام‌پروری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان

اولین جلسه کارگروه ساماندهی اشتغال و بازارکار اتباع خارجی در سال‌جاری به ریاست جناب عبدالملکی مدیرکل محترم امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان باحضور ادارات مرتبط برگزارگردید.

دراین جلسه ضمن بررسی وضعیت اشتغال اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز در سال گذشته ، نیازسنجی بازارکار و بکارگیری اتباع خارجی در حوزه های مختلف شغلی مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

در این جلسه همچنین با تشکر از انجام  گشت های تیم بازرسی اشتغال حوزه اتباع خارجی در سطح استان بر مداومت بر این امر تاکید گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان ۳۲.۶ درصد است