Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو لیست داد.

طرفداری- سرمربی سابق پرسپولیس لیست بازیکنان موردنظرش را به الاهلی عربستان داد.

به گزارش فارس، کانون هواداران الاهلی عربستان خبر داد که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی جدید این تیم به این خاطر در اردوی تدارکاتی الاهلی در اتریش حضور پیدا کرد تا برنامه اش برای فصل آینده را بدهد.

سرمربی کروات لیست بازیکنان مورد نیاز خارجی و داخلی اش را به مسئولان باشگاه داد تا کارش را خیلی زود آغاز کند و تیمش را برای فصل آینده آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید

چندین فدراسیون فوتبال اروپا در تماس با یوفا، خواستار تغییر در برنامه‌ریزی صورت گرفته شدند. 

یوفا با درخواست به تعویق انداختن مهلت ارسال لیست نهایی بازیکنان برای یورو 2024 مواجه شده است.

طرفداری | به گزارش اسکای، چندین کشور ابراز نگرانی کرده‌اند که با پایان یافتن آخرین دور از بازی‌های دوستانه ملی تنها دو ساعت قبل از ثبت لیست نهایی بازیکنان در روز جمعه 7 ژوئن، زمان بسیار کمی برای ارزیابی هر گونه مصدومیت احتمالی قبل از ارائه لیست بازیکنان به یوفا در نیمه شب وجود خواهد داشت. با این حال، بعید به نظر می رسد که یوفا این مهلت را تمدید کند، زیرا طبق مقررات آن‌ها، تیم‌ها باید هفت روز قبل از شروع مسابقات ثبت‌نام کنند؛ این در حالیست که آلمانِ میزبان، در تاریخ ۱۴ ژوئن به مصاف اسکاتلند خواهد رفت.

همچنین طبق قوانین موجود یوفا، بازیکنان تا هر زمانی پیش از بازی افتتاحیه مسابقات می‌توانند در لیست تیم جایگزین شوند؛ به شرطی که مدرک پزشکی دال بر مصدومیت و عدم امکان بازی آن‌ها ارائه شود. این موضوع روز دوشنبه در جلسه کمیته مسابقات ملی یوفا مورد بحث قرار خواهد گرفت. همچنین تعداد نفرات مجاز در هر تیم نیز یک موضوع کلیدی در دستور کار خواهد بود. در جلسه هفته گذشته با حضور تمامی مربیان تیم‌های ملی شرکت‌کننده در دوسلدورف، برای اولین بار ایده افزایش تعداد بازیکنان هر تیم از ۲۳ به ۲۶ نفر مطرح شد.

بیشتر بخوانید:

احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی