Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@09:52:14 GMT

نقش یکی از نزدیکان بطحایی در استعفای وی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۲۱۱۶

نقش یکی از نزدیکان بطحایی در استعفای وی

به گزارش جهان نيوز، سیدمحمدجواد ابطحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به استعفای سیدمحمد بطحایی، وزیر سابق آموزش و پرروش و گمانه زنی هایی مبنی بر وجود اختلاف میان وی و رئیس جمهور بر سر مطالبات فرهنگیان، اظهار داشت: تصور چندانی از اختلافات آقای روحانی و بطحایی ندارم چرا که اگر این چنین بود آقای وزیر می توانست اعلام کند که بنده به دلیل عدم همراهی دولت برای پرداخت مطالبات فرهنگیان استعفا می دهم، این مسئله می توانست به نفع وی بود و مجلس هم از آن استقبال می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه باید به نقش یکی از نزدیکان بطحایی و جلساتی که این فرد به عنوان روابط عمومی 2 در محل وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده توجه کرد، تصریح کرد: از سوی دیگر برآورد آقایان این بود استیضاح بطحایی در جلسه علنی مجلس رای می آورد و وی به دلیل فرار از استیضاح از سمت خود کناره گیری کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: معتقدم حرکاتی که آقای بطحایی برای توئیتری کردن فعالیت‌های خود انجام داد و جلساتی که به کمک یکی از نزدیکان خود برگزار کرد دست به دست هم داد و موجب استعفای او شد و رئیس جمهور درجا استعفای وزیر را پذیرفت.

ابطحی با تاکید بر اینکه گمان نمی کنم آقای روحانی نسبت به بازتاب این استعفا در افکار عمومی به ویژه فرهنگیان بی توجه بود، گفت: چرا که وزارت آموزش و پرورش تنها وزارتخانه ای است که در این دولت چند وزیر عوض کرده است آن هم وزارتخانه ای که تا این اندازه مورد تاکید مقام معظم رهبری است این در حالی است که در بخش های دیگر این موضوع را نمی بینیم.

عضو کمیسیون آموزش ادامه داد: استعفای بطحایی موجب می شود که مطالبات فرهنگیان دیر به نتیجه برسد و از سوی دیگر به نارضایتی گسترده خانواده ها به ویژه فرهنگیان دامن زده شود شاید دست هایی در کار است که این نارضایتی به شکل تنش های اجتماعی بروز کند.

نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه باید دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی به این استعفا ورود کنند در خصوص برخی اخبار مبنی بر اینکه گفته می شود استعفای بطحایی برای حضور وی در عرصه انتخابات مجلس صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: چنین تصوری ندارم چرا که سابقه دارد نماینده ای وزیر شود اما سراغ نداشتیم که وزیری نماینده شود به ویژه با این اقدام، بطحایی در هر حوزه ای که وارد شود رای آوری نخواهد داشت.

منبع:خبرگزاری دانشجو کپی متن خبر برچسب ها: ابطحی بطحائی استعفا وزیر آموزش و پروش

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: ابطحی بطحائی استعفا وزیر آموزش و پروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران

به گزارش جام جم و به نقل از شبکه رادیویی ایران، در پی طرح «هفته های ایرانی» رادیو ایران و این هفته سفر به استان «بوشهر» علی موحدی در گفت و گو با برنامه «سلام صبح بخیر» به تشریح بخشی از فعالیت های  آموزش و پروش استان «بوشهر» پرداخت.

وی گفت: استان بوشهر با اسکان بیش از ۲۳۶ هزار نفر از جامعه بزرگ فرهنگی رتبه چهارم کشور در حوزه گردشگری فرهنگیان را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: هزار و ۱۲۸ نفر از مرحله مدرسه‌ای به شهرستانی راه یافته‌اند که در شهرستان‌ها و مناطق از طریق سامانه در نظر گرفته شده ارزیابی شده و رتبه‌های برتر به استان اعلام می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش فرهنگیان در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، خدمات‌رسانی و دیگر عرصه‌ها خاطرنشان کرد: در تشکیل کارگروه پایش بررسی عملکرد، ضمن شناخت و حل موضوعات، نقاط قوت و ضعیف و حرکت جهادی برای بهره‌گیری از ظرفیت حداکثری و ارتقای کیفیت برای خدمات بهتر به دانش‌آموزان بررسی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه در ایام نوروز ۴۰۰ مدرسه شامل سه هزار ۵۰۰ کلاس برای ارائه خدمات اسکان مهمانان نوروزی آماده‌سازی شد گفت: استان بوشهر با اسکان بیش از ۲۳۶ هزار نفر از جامعه بزرگ فرهنگی رتبه چهارم کشور در حوزه گردشگری فرهنگیان را کسب کرد.

گفتنی است برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه ساعت

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲