Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@21:27:05 GMT

وزیر به عیادت اسطوری پرسپولیس رفت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۲۲۱۴

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز با حضور در بیمارستان به ملاقات علی پروین رفت.
به گزارش صدای ایران از فارس، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات امروز با حضور در بیمارستان کسری به ملاقات علی پروین پیشکسوت و اسطوره فوتبال کشورمان رفت.
پروین که از حضور آذری جهرمی در بیمارستان تشکر کرده بود از روند درمانی‌اش برای آذری‌جهرمی توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین آذری جهرمی هم برای پیشکسوت باشگاه پرسپولیس آرزوی سلامتی کرد و ابراز امیدواری نمود که این پیشکسوت فوتبال هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد و از بیمارستان مرخص شود. 
همچنین مهدی محمدنبی، سعید فائقی و جواد کاظمیان هم امروز در بیمارستان حضور پیدا کردند و با علی پروین دیدار گرمی داشتند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آذری جهرمی وزیر ارتباطات صدای ایران ایران صدا ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت!

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد از قطعی شدن پرداخت ۱۰ درصد حصه نقدی از سوی خریداران پرسپولیس و استقلال خبر داد.

به گزارش مشرق، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی دقایقی پیش در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت و در مورد واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال صحبت کرد: امروز ۸۵ درصد سهام دو باشگاه پر طرفدار و مردمی استقلال و پرسپولیس در فرابورس به بخش غیر دولتی واگذار شد. دولت سیزدهم زمانی بر سر کار آمد که این ۲ باشگاه دچار محرومیت‌هایی شده بودند؛ در سال ۱۴۰۰ ستادی به عنوان ستاد واگذاری بین وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و سازمان بورسی تشکیل شد و در اسفند ماه همان سال اولین گام برداشته شد؛ این در حالی بود که سه دولت قبل در این زمینه ناکام بودند.

او با اشاره به جزئیات این واگذاری عنوان کرد: در دولت سیزدهم بورسی شدن دو باشگاه از محل افزایش سرمایه بدون حق‌تقدم انجام و در سال ۱۴۰۱ تلاش شد تا از طریق عرضه به بخش‌های خصوصی و تعاونی فرایند مالکیت این دو باشگاه حل و فصل شود که از سوی بخش تعاونی و خصوصی اقبال نشد. تلاش دولت بر این بود تا مساله اتحاد مالکیت و بحث مدیریت و انضباط مالی را بتواند حل و فصل کند.

بیشتر بخوانید:

معامله انجام شد؛ سرخابی‌ها رسماً فروخته شدند

وزیر اقتصاد در مورد الزام ای اف سی توضیح داد: همزمان مساله جریمه آسیایی، فرصت اصلاح اقتصادی و مالی و مدیریت این ۲ باشگاه را فراهم کرد. در پایان سال ۱۴۰۲ تلاش شد تا از طریق کنسرسیومی از بانک‌های غیر دولتی و صنایع پتروشیمی این مساله حل و فصل شود که این اتفاق امروز در فرابورس محقق شد. طبق اطلاعاتی که در فرابورس قرار دادند ارزش نهایی سهام این دو باشگاه اعلام و با ارزش ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای استقلال و ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پرسپولیس نهایی شد.

او در پایان گفت: با توجه به اینکه ۱۰ درصد معامله باید به عنوان نقدی و ۹۰ درصد اقساطی صورت می‌گرفت، امروز بخش نقدی قطعی شد و اقساط طی مهلت‌های ۶ ماهه به کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی اعلام شده است. روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت ماه) با حضور وزیر ورزش و جوانان برنامه‌ای در این زمینه برگزار خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آیین واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت!
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است