Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، دو واحد بزرگ صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان زنجان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج احمدی، امروز با اعلام این خبر، با اشاره به اینکه این دو واحد صنعتی در زمینه تولید مواد شوینده فعالیت دارند، تصریح کرد: شرکت پدیده شیمی قرن متعلق به گروه صنعتی گلرنگ با 1200 میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک صنعتی نوآوران زنجان واقع شده و با راه اندازی آن زمینه اشتغال برای 250 نفر فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت پاک حیات یکی دیگر از واحدهایی است که با حضور دکتر جهانگیری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. این واحد تولیدی با سرمایه گذاری خارجی به ارزش 40 میلیون یورو در شهرک صنعتی شریف ابهر واقع شده که با راه اندازی آن، برای 300 نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، هم اکنون در 16 شهرک و ناحیه صنعتی استان امکان واگذاری زمین به متقاضیان فراهم است و ایجاد تعادل صنعتی در استان با ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید جزو برنامه های این شرکت است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان زنجان زمین سرمایه گذاری شیمی معاون اول رئیس جمهور قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است