Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل عربستان به پیروزی رسید. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی ساحلی کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا توانست 2 بر یک از سد عربستان بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساحلی بازان ایران نیمه نخست در حالی که از حریف خود پیش بودند در 5 ثانیه پایانی بازی را با نتیجه 16 بر 15 واگذار کردند اما در نیمه دوم با اختلاف و با نتیجه 28 بر 10 پیروز از میدان خارج شد و در پایان در تن به تن با نتیجه 8 بر 7 به برتری رسیدند.

هندبالیست‌های ساحلی کشورمان که دیدارهای قبل خود مقابل ژاپن و تایلند با برد پشت سر گذاشتند، فردا در چهارمین بازی خود به مصاف پاکستان می روند.

دومین پیروزی ساحلی‌بازان کشورمان در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هندبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال ایران هندبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ،در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088727

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴