Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:52:05 GMT

بهره‌برداری از سه طرح صنعتی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۲۳۴۴

بهره‌برداری از سه طرح صنعتی در زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور فردا (سه شنبه) برای افتتاح چند پروژه صنعتی به استان زنجان سفر می‌کند و در سفر یک روزه معاون اول رئیس‌جمهور به زنجان بزرگترین خط تولید و تست واگن مترو کشور در طرح توسعه یک شرکت صنایع ریلی با هدف تکمیل محصولات تولیدی نسبت به ایجاد طرح توسعه انواع واگن‌های مترو افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت اسمی پروانه بهره‌برداری این واحد تولیدی ۱۰۰۰ دستگاه و پیش‌بینی اشتغال ۲۳۰ نفر است که میزان سرمایه‌گذاری انجام‌شده در این واحد ۱,۵۷۰ میلیارد ریال است که انواع بورژی و ورق‌های فولادی مواد اولیه مصرفی و اصلی این واحد تولیدی است.

همچنین با حضور معاون اول رئیس جمهور یک شرکت تولیده کنند محصولات شوینده با ۱,۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی نوآوران زنجان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد که با راه‌اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال برای ۲۵۰ نفر فراهم می‌شود.

این واحد تولیدی در زمینه تولید انواع شوینده‌ها به ظرفیت اسمی ۲۴۰ هزار تن در سال و مواد اولیه مورد نیاز در تولید شوینده از قبیل تگزاپن، کانپرلن، سود کاستیک، اوره فعالیت خواهد داشت.

بهره‌برداری رسمی از یک شرکت تولید کننده مواد شوینده با سرمایه گذاری خارجی برنامه دیگر معاون اول رئیس‌جمهور در سفر به استان زنجان است.

این شرکت با سرمایه گذاری ۴۰ میلیون یورو معادل ۵,۹۴۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شریف ابهر واقع شده که با راه‌اندازی آن، برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

سخنرانی در جمع اهالی روستای دو تپه شهر قیدار خدابنده و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان از دیگر برنامه‌های سفر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به استان زنجان است.

کد خبر 4642989

منبع: مهر

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری مراسم افتتاحیه استانداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم

احمدی گفت: در جریان دور دوم سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور و با حضور وزیر صمت، از چهار طرح صنعتی و معدنی استان سمنان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: در سفر ۲ روزه علی آبادی وزیر صمت چهار واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که با راه اندازی این طرح ها، زمینه اشتغال ۲۷۵ نفر فراهم می شود.

وی با تشریح برنامه های سفر وزیر صمت به استان سمنان تصریح کرد: وزیر صمت در اولین روز از سفر ۲ روزه خود به استان سمنان، با حضور در شهرستان گرمسار ۲ واحد تولیدی زرین بافت مهربان و پاسارگاد صنعت باطری را افتتاح می کند.

مدیرکل صمت استان سمنان گفت: رونمایی از محصول شرکت دانش بنیان جوانه نرم افزار و نشست با کارآفرینان ، تولید کنندگان و دانشگاهیان از دیگر برنامه های اولین روز سفر وزیر صمت در سمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه