Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: مصطفی حسین‌خانی به علت مصدومیت شدید نمی‌تواند در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد شرکت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، تورج ملک‌محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و پزشک تیم‌های ملی کشتی با بیان این مطلب افزود: حسب درخواست فدراسیون کشتی مبنی بر بررسی آسیب‌دیدگی مصطفی حسین‌خانی آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد، جلسه کمیسیون پزشکی در این مورد با حضور متخصصان و فوق متخصصان پزشکی و این کشتی‌گیر در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌ها و معاینات به عمل آمده کمیسیون به این نتیجه رسید که مصطفی حسین‌خانی دچار پارگی رباط زانو و همچنین آسیب دیدگی شدید از ناحیه مینیسک است که این مورد منجر به قفل شدن پای وی می‌شود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: با توجه به مشخص‌شدن موارد فوق، در نهایت کمیسیون پزشکی اعلام کرد که حضور مصطفی حسین‌خانی در رقابت‌های انتخابی با سلامتی او منافات داشته و از حضور در این مسابقات معاف هستند.

ملک‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در خصوص نحوه و ادامه درمان و همچینن عمل جراحی پا، با نظر مستقیم حسین‌خانی خواهد بود و فدراسیون پزشکی ورزشی آمادگی نظارت بر روند درمانی و حمایت کامل از او را دارد و امیدواریم که این کشتی‌گیر عنوان‌دار کشورمان هرچه زودتر سلامتی خود را بازیافته و به میادین بازگردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی مصطفی حسین خانی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو زنان از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول و دسته دو زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند.

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان برای ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6087833 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند