Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز دوشنبه در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی، افزود: سهمیه دوره سواد آموزی به هزار نفر و دوره تحکیم و انتقال نیز به هزار نفر افزایش می یابد که این مهم جایگاه استان مرکزی را در سواد آموزی افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: خیران مدرسه ساز استان مرکزی ظرفیت ارزشمندی در راستای افزایش شاخص‌های سواد آموزی در استان هستند به طوری این قشر سال گذشته بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال برای ساخت مدرسه کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی در خصوص واگذاری سالن ورزشی ۲۲ بهمن به اداره کل آموزش و پرورش استان، بیان کرد: در وزارت ورزش و جوانان مخالفت جدی با واگذاری این سالن است اما باید به صورت منطقی و با رعایت نکات و مسایل قانونی به احکام صادر شده فکر کرد و نگاه جزیره‌ای و بخشی نداشت.

آقازاده اظهار داشت: احکام، آرا و مستندات نشان می دهد که این سالن باید در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد، البته بایدا تدبیر الگویی در این خصوص داشت تا مشکلات اجتماعی پیش نیاید چراکه حدود ۵۰ سال است که این سالن در اختیار ورزش و جوانان قرار داشته است.

وی بیان کرد: ساز و کار اجرایی قانون که مالکیت سالن را به آموزش و پرورش می‌دهدباید تا پایان شهریور ماه اجرایی شود، اما علاوه بر اجرای قانون، باید بتوان پاسخگوی هر دو قشر دانش آموزان و ورزشکاران بود.

۲۲۷ هزار دانش آموز در ۲۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

۳۰۱۷/‏۶۰۱۳/‏

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حمید طریق حسینی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مدارس گرمسار، بیان کرد: ۲۸ هزار نفر که در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش قبول شدند، در مدارس ابتدایی سراسر کشور به کار گیری می‌شوند.

وی کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی و پرورشی را هدف این اقدام دانست و تاکید کرد: تأمین نیروی انسانی یکی از راهبردهای وزارتخانه در این زمینه است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: در تحولی دیگر برای ساخت یک هزار اتاق ورزش تخصصی در مدارس دوره اول ابتدایی برنامه ریزی شده است.

حسینی با بیان اینکه تقویت سلامت و افزایش سواد حرکتی دانش آموزان هدف و محور اصلی این طرح است، تاکید کرد: طرح‌های استعدادیابی و مهارت آموزی ورزشی نیز در این قالب در مدارس کشور اجرایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند