Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@05:08:23 GMT

اطعام ۱۴۰ هزار نیازمند کردستانی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۲۷۰۰

اطعام ۱۴۰ هزار نیازمند کردستانی

هیوا رحیمی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با بیان اینکه با همراهی و مشارکت خیران برنامه‌های ماه رمضان امسال ۳۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته است، گفت: اطعام ۱۴۰ هزار نیازمند و به ارزش ریالی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بخشی از کمک‌های خیران به نیازمندان کردستانی در ماه رمضان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این اطعام در قالب غذای گرم و جیره غذایی خشک و با سرانه هر نفر ۲۰ هزار تومان صورت گرفته است.
رحیمی با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه و دیدار با مددجویان از دیگر برنامه‌های ویژه ماه رمضان بود که با مشارکت خیران و مسئولان صورت گرفت، گفت: از طریق این طرح با سه هزار و ۸۰۰ خانواده تحت حمایت این نهاد دیدار شد و ۴۵۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به این خانوارها کمک شده است.
وی ادامه داد: جذب حامی برای کودکان یتیم و محسنین از دیگر برنامه‌هایی بود که در ماه رمضان به‌صورت ویژه و با هدف کمک به رفع مشکلات اساسی این کودکان توسط این نهاد پیگیری شد.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: در طول ماه رمضان هزار و ۳۰۰ حامی برای هزار و ۸۰۰ کودک نیازمند جذب شد. در طرح اکرام ایتام و محسنین خیران با تقبل حمایت مادی از کودکان نیازمند، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به کودک مورد نظر خود اهدا می‌کنند.
رحیمی افزود: هم‌اکنون ۶۵۰۰ کودک یتیم و محسنین دراستان کردستان تحت حمایت کمیته امداد هستند که در کنار کمک‌های این نهاد به حمایت خیران نیاز دارند.
وی در پایان از همکاری و همرای تمامی خیران، مسئولان و کسانی که در کمک به نیازمندان در ماه رمضان مشارکت داشته‌اند، تقدیر کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند