Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:15:19 GMT

بکارگیری پتانسیل ها در راستای تقویت زیرساخت‌های استان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۲۷۲۸

بکارگیری پتانسیل ها در راستای تقویت زیرساخت‌های استان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر دوشنبه در بازدید از بخش‌های مختلف استانداری، افزود: برنامه ریزی هدفمند با همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف به توسعه و رشد مناسب استان کمک می‌کند.

کلانتری با اشاره به اینکه مردم ما شایسته بهترین خدمت‌ها هستند، تصریح کرد: مدیران همت و فعالیت خود برای خدمت به مردم را دوچندان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شناخت و آشنایی مناسبی از مشکلات استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری و تلاش بی وقفه برای خدمت به مردم ضروری است.

استاندار به تحریم‌های ظالمانه دشمنان و شرایط سخت اقتصادی مردم اشاره کرد و عنوان داشت: جلوگیری از هزینه کردهای اضافی و پول پاشی محور فعالیت دستگاه‌ها قرار بگیرد.

کلانتری همچنین از مدیران خواست که از نصب بنر در معابر و مناطق مختلف شهری، آوردن هدیه، گل و شیرینی خودداری کنند.

کد خبر 4643208

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان را به طور دقیق برآورد کنند

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه دستگاه‌ها موظفند؛ به وظایف خود به نحو مطلوب عمل کنند و هر دستگاه باید برآورد صحیحی از خسارات وارده به زیرساخت‌ها و امور مربوط به خود را داشته باشد تا با اطلاعات دقیق، پیگیر تخصیص به موقع اعتبارات باشیم.

محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان که در محل فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد، اظهار کرد: باران؛ رحمت الهی است که باید قدردان این نعمت خداوند باشیم، اما مشکلاتی نیز در حوزه زیرساختی وجود دارد که ما را در بهره‌گیری از این نعمت دچار مشکل می‌کند که باید با مدیریت درست برطرف شود.

وی تاکید کرد: با توجه به طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتی معابر، سرریز شدن هوتک‌ها و افزایش جریان و سرعت آب مردم از نزدیک شدن به این مناطق پرهیز کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه شمال استان شاهد بارندگی بودیم که سعی داریم آب‌های سطحی را به چاه نیمه‌ها منتقل کنیم.
وی بیان کرد: تیم‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت مستمر برای بازگشایی جاده‌های اصلی تلاش می‌کنند.
کرمی ادامه داد: راه‌های ارتباطی روستایی دلگان، ایرانشهر، نیکشهر و بنت به صورت جدی آسیب دیده که راهداران مشغول بازگشایی این راه‌ها هستند.

وی تصریح کرد: تیم‌های آبرسانی با پیگیری مسوولان وزارت نیرو مشغول به فعالیت هستند همچنین مناطقی نیاز به توزیع آب معدنی داشته و مناطقی دیگر بسته به موقعیت مکانی‌شان با آبرسانی سیار مشکل شان برطرف می‌شود که این امر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: در سیل اخیر منازلی دچار آبگرفتگی شدند، بنابراین تیم‌های خدمات رسانی باید در سریع‌ترین زمان ممکن امکانات لازم از جمله پتو، موکت و لوازم خانگی را در اختیار مردم قرار دهند.

وی ادامه داد: باید تیم‌های خدمات رسان و فرمانداران در هر منطقه نیازمندی‌ها را احصا تا در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات به مردم ارائه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • وزیر کشور: استفاده از پلاژ‌های دولتی برای همه
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان را به طور دقیق برآورد کنند