Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: فروش بلیط فقط از سایت WWW.SHOP.RSATM.IR انجام خواهد گرفت. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ علی قهرمان طالع در خصوص خرید اینترنتی بلیت اینترنتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:  فروش بلیط فقط و فقط از سایت WWW.SHOP.RSATM.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IR انجام می‌شود.

وی افزود: کلاهبرداران سایبری با سوء استفاده از ناآگاهی کاربران با طراحی سایت‌ها و صفحات جعلی فروش اینترنتی بلیت اقدام به اخذ اطلاعات کارت بانکی کاربران و خالی کردن حساب شهروندان می‌کنند که باید برای خرید بلیط اکیداً از مراجعه به سایر سایت‌ها از جمله دیوار، شیپور و شبکه های اجتماعی خودداری کنند.

برداشت غیرمجاز و کلاهبرداری اینترنتی بیشترین جرایم مجازی در استان همدان استانهدام یک باند کلاهبرداری با ترفند فروش مجسمه طلا در اصفهانکلاهبرداری پرسود با پیش فروش ساختمانهشدار درباره جمع‌آوری فطریه توسط کلاهبرداران در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: هواداران و تماشاگران در صورت دریافت تماس، پیامک، ایمیل و غیره مبنی بر دریافت کد تخفیف برای خرید بلیت به هیچ وجه به این ارتباط ها توجه نکنند.

قهرمان‌طالع تصریح کرد: هواداران قبل از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی از درست بودن آدرس اینترنتی صفحه یا همان URL اطمینان حاصل کنند و نیاز است نام و پسوند دامنه بایستی دقیقا با آدرس های درج شده در این خبر مطابقت داشته و از ورود اطلاعات در سایر سایت ها خودداری شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند.

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام
  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403