Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: مددجویان تحت حمایت که در شهر‌های تابعه استان اردبیل ساکن هستند لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت دفترچه «بیمه سلامت» اقدام کنند.

وی با اشاره به ضرورت اقدام هرچه سریع‌تر برای دریافت دفترچه بیمه سلامت توسط مددجویانی که در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت استان اردبیل سکونت دارند، بیان کرد: خانوار تحت حمایت برای اخذ دفترچه بیمه سلامت می‌توانند به دفاتر پیشخوان مشخص شده مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه در هنگام مراجعه به دفاتر پیشخوان، همراه داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس لازم و ضروری است، افزود: کل هزینه صدور دفترچه بر عهده کمیته امداد است و مددجویان اردبیلی به صورت کاملا رایگان می‌توانند دفترچه «بیمه سلامت» خود را دریافت کنند.

حسین‌نژاد با اشاره به تفاهمنامه همکاری کمیته امداد و بیمه سلامت، بیان کرد: با تجمیع بیمه همگانی، بسیار مهم است که مددجویان برای بهره‌مندی از خدمات درمانی مناسب اقدام به دریافت دفترچه «بیمه سلامت» کنند.

وی با بیان اینکه بیمه پایه درمان بیش از ۲۳ هزار مددجوی تحت حمایت به بیمه سلامت واگذار شده است، اعلام کرد: بر این اساس فرآیند رسیدگی به امور درمانی و دارویی خانوار تحت حمایت توسط سازمان بیمه سلامت صورت می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه با وجود واگذاری بیمه پایه مددجویان شهری به «بیمه سلامت» فعالیت کمک به فرانشیز خدمات درمانی آن‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: بیمه‌شدگان روستایی همچنان از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند هستند که طبق سنوات گذشته به امور درمانی آن‌ها رسیدگی می‌شود.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد که دارای دفترچه «بیمه سلامت» هستند می‌توانند برای دریافت خدمات پزشکی و درمانی به مراکز درمانی دانشگاهی و دولتی مراجعه کنند، افزود: امیدواریم با یاری خیران و پزشکان نیکوکاربتوانیم بخش قابل توجهی از مشکلات درمانی و دارویی بیماران تحت حمایت را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

واگذاری دفترچه بیمه سلامت به مددجویان اردبیلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار جام جم، با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان به عنوان مهم ترین راهبرد این نهاد در زمینه خودکفایی مددجویان است، اظهار کرد: یکی از اقدامات این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال تقویت صنعت نوغانداری و تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان است. الهی راد با تشریح اقدامات کمیته امداد در زمینه تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان افزود: توزیع 1500 جعبه تخم نوغان بین نوغانداران و توزیع 4500 اصله نهال درخت توت بین مجریان طرح های اشتغال را از اقدامات این نهاد در راستای کمک به تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان نام برد. وی ادامه داد: همچنین این نهاد 600 کیلوگرم پافسول ضدعفونی کننده کرم ابریشم و 500 عدد دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی بین مجریان طرح توزیع کرده است. مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی خاطر نشان کرد: داشتن مناطق مستعد کاشت درخت توت، تقویت بعد اقتصاد خانوار بویژه در مناطق محروم و مرزی، افزایش تولید پیله خام ابریشم، ایجاد انگیزه و تقویت فعالیت شغلی با مشارکت اعضای خانوار، ریسک پایین و مبلغ پایین جهت راه اندازی فعالیت از مزیت های تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است. گفتنی است؛ کمیته امداد خراسان شمالی در راستای ایجاد آمادگی لازم برای مجریان طرح کلاس های آموزشی را ویژه این افراد در سطح استان برگزار می کند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز