Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:05:13 GMT

ترابی، ناراحت از مدیران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۰۵۶

ترابی، ناراحت از مدیران پرسپولیس

ستاره ملی پوش پرسپولیسی ها به دنبال قرار خود با مدیران پرسپولیس امروز به دفتر باشگاه مراجعه کرد اما هیچ جلسه ای بین او و مدیران پرسپولیس تشکیل نشد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی که یکی از ستاره های پرسپولیسی ها در لیگ هجدهم محسوب می شود به دنبال درخواست مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد خود با تیم امروز به باشگاه مراجعه کرد و در حالی که از قبل با او قرار و مدارها چیده شده بود و مطابق برنامه پیش بینی شده جلسه وی با عرب باید در ساعات اخیر برگزار می شد و در نهایت برای یک فصل آینده تکلیف ستاره پرسپولیسی ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما زمانی که ترابی به محل باشگاه آمد بالاجبار مدت زمانی را برای حضور مدیران در باشگاه حضور یافت اما پس از آن مدت زمان معطلی وی زیاد شد ترجیح داد انتظار برای حضور مدیران را به پایان برساند و در حالی که از دست پرسپولیسی ها ناراحت بود محل باشگاه را ترک کرد.

 

مهدی ترابی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها مهدی ترابی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!

آفتاب‌‌نیوز :

انتخاب اوسمار بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس برای خیلی‌ها شوکه کننده بود و خود پرسپولیسی‌ها هم اصلا از این انتخاب راضی نبودند. باخت در اولین بازی شرایط را بدتر از قبل کرد و فشار‌ها روی سرمربی برزیلی وهمچنین مدیران پرسپولیس به بالاترین حد خود رسید. بعد از بازی با آلومینیوم، اما روز‌های خوب اوسمار از راه رسید. سرمربی برزیلی یکی پس از دیگری بازی‌های خود را می‌برد و دیگر خبری از انتقادات نبود. نمایش‌های زیبای پرسپولیس با اوسمار و همچنین گرفتن نتایج عالی باعث شد تا گاردی که پرسپولیسی در مقابل اوسمار داشتند، باز شود و حالا او سرمربی محبوب پرسپولیسی‌ها است.

تیم اوسمار آنقدر خوب کار کرده و نتایج خوبی گرفته که دیگر کسی از یحیی حرفی نمی‌زند و در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست. اوسمار در لیگ ۸ بار به عنوان سرمربی پرسپولیس حضور داشته و مقایسه نتایج او با گل‌محمدی در ۸ بازی اول لیگ امسال نشان می‌دهد سرمربی برزیلی نتایج بهتری کسب کرده است. اوسمار در نیم فصل دوم آمار ۶ برد، یک باخت و یک تساوی را ثبت کرده است و ۱۹ امتیاز بدست آورده است.

تیم او ۱۱ گل زده و تنها ۳ بار دروازه‌اش باز شده است. همچنین پرسپولیس با اوسمار در نیم فصل دوم ۶ کلین‌شیت داشته است. آمار‌هایی که همگی نشان از پیشرفت پرسپولیس در نیم فصل دوم و متحول شدن این تیم با سرمربی جدیدش است. پرسپولیس با یحیی در نیم فصل اول در همین تعداد بازی ۱۸ امتیاز گرفته بود. یحیی در ۸ بازی ابتدایی خود در این فصل آمار ۵ برد و ۳ تساوی را ثبت کرد و با وجود اینکه باختی در کارنامه‌اش نداشت، ولی امیتازات کمتری نسبت به اوسمار جمع کرده بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور | مبلغ قراردادی که به رخ کشیده شد
  • واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل (عکس)
  • ستاره‌های پرسپولیس و همدردی با زنوزی (عکس)
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند