Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی از تمرین ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی حسام‌الدین سراج دیدن کرد. او همچنین با علی‌اکبر مرادی هنرمند موسیقی و نوازنده تنبور گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد الهیاری (مدیرکل دفتر موسیقی) و علی ثابت‌نیا (مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) از تمرین ارکستر ملی ایران به رهبری مهمان سهراب کاشف و خوانندگی حسام‌الدین سراج در تالار وحدت دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی حسام‌الدین سراج ۳۱ خردادماه در تالار وحدت برگزار می‌شود و محمد الهیاری در ادامه دیدار با هنرمندان و فعالان موسیقی، به همراه مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با علی اکبر مرادی؛ هنرمند موسیقی و نوازنده تنبور دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل دفتر موسیقی در این دیدار، بر ضرورت توجه به موسیقی نواحی و استادان موسیقی و اهمیت جشنواره تنبورنوازی کهن آواهای تنبور تأکید کرد.

همچنین در این جلسه، منتخبی از مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با مدیرکل دفتر موسیقی که با حضور سرپرست دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مدیران ۹ آموزشگاه موسیقی برگزار شد؛ درباره توسعه همکاری و بررسی موضوع تشکیل انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد هنری، مسایل مالیاتی و حوزه شهرداری آموزشگاه‌های آزاد هنری و برگزاری نشست مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران در آینده گفتگو شد.

محمد الهیاری همچنین با امیر تقی‌خانی، معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل دفتر موسیقی در این دیدار، از اهتمام ارتش برای برگزاری دوره اخیر جشنواره موسیقی ارتش قدردانی کرد. مدیرکل دفتر موسیقی و معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی درباره راهکارهای ممکن برای معرفی و پرورش استعدادهای موسیقایی در خانواده نیروهای مسلح و نیز نیروهای وظیفه و کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران و بهره‌مندی ارتش از نظر استادان موسیقی در زمینه موزیک نظامی و تولید آثار حماسی ماندگار و انقلابی گفتگو کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارکستر ملی دفتر موسیقی دفتر موسیقی ارشاد سراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شاگردان وحید شمسایی امروز در سالن فوتسال فدراسیون تایلند آخرین تمرین قبل از رویارویی با کویت را برگزار کرد.

بازیکنان تیم ملی در این دیدار ضمن گرم کردن، به انجام کارهای تاکتیکی و تمرینی پرداخته و برای سومین مسابقه دور مقدماتی آماده شدند.

تیم ملی فوتسال روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران مقابل کویت صف‌آرایی خواهد کرد. شاگردان شمسای صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرده اند و این دیدار برای تعیین صدرنشین گروه اهمیت دارد.

کد خبر 6084628

دیگر خبرها

  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد
  • ۸۵ درصد مدارس کشور اتاق بهداشت ندارند | جای خالی ۱۶ هزار مربی سلامت در مدارس
  • ارسلان کامکار: ما را نمی‌خواهند، خودمان را با پررویی تحمیل کرده‌ایم