Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:07:18 GMT

اولین مجمع عمومی اتحادیه موسسات و تشکل ها برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۱۹۹

اولین مجمع عمومی اتحادیه موسسات و تشکل ها برگزار می شود

منصور آقامحمدی قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکلهای قرآنی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن برپایی مجمع عمومی این اتحادیه گفت: اولین مجمع عمومی و نشست تخصصی بررسی راه‌های ارتقا فعالیت‌های قرآنی، از طریق نهادهای مردمی به مدت دو روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مجمع روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه به مدت دو روز با بررسی بیانیه گام دوم و راهبردهای آن در طی فعالیت‌های قرآنی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقا محمدی ادامه داد: این مراسم با حضور حدود ۳۰۰ نماینده مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سراسر کشور از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، برگزار خواهد شد.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکلهای قرآنی کشور در خصوص دستور جلسه این مجمع گفت: تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و امام در جوار حرم مطهر (ره) از برنامه‌های این مجمع خواهد بود همچنین گزارش رحیم قربانی مدیر عامل اتحادیه از روند برپایی برنامه‌ها و گزارش مالی بازرسان و بررسی آخرین تغییرات اساسنامه جزو دستور جلسه این مجمع خواهد بود.

وی در پایان گفت: در حاشیه برگزاری این مجمع نیز نشست تخصصی بررسی راه‌های ارتقا فعالیت‌های قرآنی با حضور مدیران قرآنی مؤسسات مردم نهاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 4643163

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی مجمع عمومی رحیم قربانی قرآن حضرت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد