Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@02:47:53 GMT

منتظر انتفاضه سوم فلسطین باشید

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۳۳۵

منتظر انتفاضه سوم فلسطین باشید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج، عبدالباری عطوان با بیان این مطلب در رای الیوم نوشت: وقتی دو جنبش فتح و حماس اختلافات خود را با گروههای دیگر کنار می گذارند و برای تشدید درگیری ها با نیروهای اشغالگر در سه روز برگزاری کنفرانس منامه متحد می شوند، این یعنی اینکه فلسطینیان ها تصمیم گرفته اند روی پای خود بایستند و با توطئه ای که برای نابودی آرمان فلسطین طراحی شده، مبارزه کنند آن هم با شیوه ای که هم اسرائیلی ها و آمریکایی ها و هم متحدان عرب می فهمند؛ متحدانی که خواهان فروش قضیه فلسطین با پول حرام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جنبش فتح روز گذشته دربیانیه ای تحصن خود در روز سه شنبه را لغو و هوادارانش را به درگیری با رژیم اشغالگر قدس در مخالفات با معامله قرن و کارگاه اقتصادی منامه دعوت کرد، افزود: دو جنبش حماس و جهاد اسلامی، جبهه مردمی فلسطین، کمیته های مقاومت مردمی و دیگر گروههای فلسطینی هم اعلام کردند که هر کس در کنفرانس منامه شرکت کند، به قضیه فلسطین خیانت کرده است. آنها فلسطینیان را برگزاری تظاهرات و تشدید درگیری ها با اشغالگران در طول برگزاری این نشست دعوت کردند. آنها تاکید کردند که به هیچ بهایی توطئه هایی که علیه ملت فلسطین چیده شده، اجرایی نخواهد شد.

نویسنده با اشاره به اینکه کشورهای عربی که درکنفرانس اقتصادی منامه شرکت خواهند کرد، از رگذر هم دستی و مزدوری به تاریخ خواهند پیوست، افزود: توصیه می شود آن کشورها از شرکت در این کنفرانس صرف نظر کنند که در صورت حضور  در این کنفرانس، هرگز بخشیده نخواهند شد و نتایج مشارکت آنها فراتر از حد تصور خواهد بود.

عطوان با بیان اینکه ترامپ ومتحدان عربش اشتباه می کنند اگر فکر می کنند زمان برای تشکیل اسرائیل بزرگ مناسب است، خاطرنشان کرد: کسی که با این معامله مبارزه خواهد کرد و آن را ناکام خواهد گذاشت، مردم غزه، الجلیل، قدس، نابلس، الخلیل، امان، دمشق، تهران، بغداد، صنعا و ضاحیه جنوبی بیروت هستند در حالی که این فهرست همچنان ادامه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنگامی که موشک های حوثی های تحت محاصره، سامانه های دفاعی پاتریوت را در فرودگاه ابها زمین گیر و ناتوانی آن را رسوا می کند، هنگامی که موشک های غزه به عسقلان و تل آویو می رسد و ناتوانی گنبد آهنی را فاش می کند و با دقت به اهداف دور دوست خود می رسد و هنگامی که سید حسن نصرالله تهدید می کند که در صورت بروز جنگ، منطقه به آتش کشیده خواهد شد، بدانید که زمان پایان خواری نزدیک شده و زمان سربلندی و اوج فرا رسیده است.

خبر را در رای الیوم ببینید

 منبع:سرویس ترجمه شفقنا

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات آب‌وهوایی امنیت جهانی را هدف قرار داد

به نقل از خبرگزاری فرانسه، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو بر لزوم مبارزه با گرمایش جهانی تاکید کرد و تغییرات آب‌وهوایی را بحرانی با پیامدهای چند برابری برای امنیت جهانی خواند.

وی این اظهارات را طی کنفرانس مطبوعاتی در باکو به همراه الهام علی اف، رئیس‌جمهور آذربایجان که قرار است میزبان کنفرانس تغییرات آب‌وهوایی سازمان ملل متحد COP۲۹ در ماه نوامبر باشد، ایراد کرد.

استولتنبرگ گفت: چالش این است که جهان به انرژی نیاز دارد اما در عین حال ما باید با گرمایش جهانی مبارزه کنیم. ما باید نیاز به انرژی و محیط زیست را با هم هماهنگ کنیم. تغییر اقلیم بحران چند برابری است و ما اثرات تغییرات آب‌وهوایی را در سراسر جهان می‌بینیم.

استولتنبرگ همچنین از برنامه آذربایجان به دلیل سرمایه‌گذاری در انرژی‌های جایگزین استقبال کرد و بر پتانسیل بزرگ این کشور به‌عنوان تامین‌کننده برق آبی و انرژی خورشیدی برای بازارهای اروپایی تاکید کرد.

تصمیم برای برگزاری نشست اقلیم در آذربایجان تولیدکننده نفت و گاز مورد انتقاد گروه‌های محیط زیستی قرار گرفته است. علی اف گفت در حالی که کشورش تامین‌کننده گاز اروپایی است اما برنامه انتقال سبز دارد.

وی گفت که انتخاب آذربایجان به عنوان میزبان COP ۲۹ در ۱۱ تا ۲۴ نوامبر، نشانه‌ای از قدردانی از تلاش‌های ما در انتقال سبز بود.

سال ۲۰۲۴ دومین سال متوالی خواهد بود که COP۲۹ توسط غول نفتی میزبانی می‌شود و کنفرانس ۲۰۲۳ در امارات متحده‌ عربی برگزار می‌شود. علاوه بر این، ریاست کنفرانس به مختار بابایف، یکی از مدیران سابق شرکت نفت دولتی آذربایجان، واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها +فیلم
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها + فیلم
  • چین: کار زیادی پیش از نشست صلح اوکراین باید انجام شود
  • رونالدینیو در تبلیغات جدید پپسی؛ هر کجا توپی یافتید منتظر ژوگو بونیتو باشید! / فیلم
  • بعد از «وعده صادق» سفیر سوییس برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • تغییرات آب‌وهوایی امنیت جهانی را هدف قرار داد
  • بسکتبال NBA | پایان فصل عادی و آماده برای جنگ پلی آف
  • یک مقاومت جهانی علیه صهیونیزم پدید آمده است
  • رده‌بندی فصل قانونی و برنامه پلی‌آف NBA