Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:47:50 GMT

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۳۴۹

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، امروز دوشنبه سردار احمد علی گودرزی با حضور سردار قاسم رضایی و سردار ایوب سلیمانی به عنوان جانشین فرمانده مرزبانی ناجا معرفی شد، پیش از این سردار محمدکاظم تقوی این سمت را عهده دار بود که اکنون در سمت فرمانده انتظامی خراسان رضوی انجام وظیفه می کند.

نسبت مرزبانی به انتظامی همچون نسبت بسیج به سپاه است

سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در این مراسم، با اشاره به تصویب طرح جامع مرزبانی، گفت: در این طرح، نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین سندرسمی و قطعی با تأیید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حال شکل گیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحمدالله مرزبانی در سال های اخیر عملکرد موفق، درخشان و رو به رشدی داشته که این امر در تمامی زمینه ها محسوس ومشهود است.

سردار سلیمانی ادامه داد: این روند رشد باید با سرعت، گستردگی و شدت بیشتری تداوم داشته باشد چرا که تمامی زمینه ها و ظرفیت ها به تناسب برای رشد و بالندگی مهیا شده است.

وی گفت: همه ما تحت فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افتخار خدمت به مردم را داریم بنابراین باید به دنبال تأمین آسایش و آرامش مردم بیش از گذشته باشیم.

وی در ادامه به تصویب طرح جامع مرزبانی اشاره کرد و گفت: در این طرح، نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین سند رسمی و قطعی با تأیید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حال شکل گیری است و این مصوبه قطعاً در آینده برکات بیشتری را متوجه مجموعه خواهد کرد.

سردار سلیمانی همچنین تأکید کرد: نسبت مرزبانی به انتظامی همچون نسبت بسیج به سپاه است، بسیج و سپاه جدا شدنی نیستند و هر دو مکمل یکدیگر هستند بنابراین قدرت، عظمت و بزرگی نیروی انتظامی نیز بر این اساس است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه جهت گیری های مطلوبی در سال های اخیر در مرزبانی شکل گرفته است، ادامه داد: آثار و برکات این جهت گیری ها در مرزبانی مشهود است؛ امروز مرزبانی از هر جهت نسبت به گذشته از ساختار جامعی برخوردار است.

وی عنوان کرد: معتقد هستم تأمین نیروی مرزبانی از بدنه انتظامی نقض غرض است و برعکس آن صحیح می باشد؛ باید تامین نیرو در نیروی انتظامی از حوزه رزم (یگان ویژه، مرزبانی و …) انجام شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: افرادی که وارد نیروی انتظامی می شوند باید طی یک مدت زمانی به درستی آموزش و سپس به مرور به سمت مراتب بعدی هدایت شوند؛ چرخه نیرو باید در مرزبانی کامل باشد و سرریز نیروهای مرزبانی به بدنه انتظامی تزریق شود و این امر را قطعاً عملیاتی خواهیم کرد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز مرزبانی دانش پایه و فناور محور است، گفت: باید این نیرو هوشمند و سرآمد باشد که بحمدالله پیشرفت ها در این زمینه مطلوب بوده؛ لازمه پیشرفت در این امر آموزش است، البته کاستی هایی هم در این راستا داشته ایم که باید برای رفع آن بیشتر تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: با هدف گذاری های درست، اولویت بندی، عزم و اراده جدی در مرزبانی قطعاً اتفاقات مطلوب و بیشتری در آینده اتفاق خواهد افتاد.

سردار سلیمانی در ادامه تأکید کرد: باید افراد مومن، مجاهد، توانمند، جدی و معتقد به اولویت های مرزبانی در این نیرو جذب شوند.

وی با تأکید بر انسجام درونی، عنوان کرد: نیازمند وحدت، انسجام و یکپارچگی و توسعه تعاملات عرضی و طولی در سطح استان ها هستیم نباید در این امر خللی ایجاد شود؛ با هویت کل انتظامی و مرزبانی باید ارتباطات با ستاد کل، ارتش، سپاه، دولت و مجلس را توسعه دهیم.

سردار سلیمانی به دکترین آمادگی اشاره کرد و گفت: آموزش و مهارت بخشی از دکترین آمادگی است، ما نیازمند جذب افراد مومن، معتقد، متدین و انقلابی هستیم که از دانش و مهارت لازم برخوردار و همچنین ادامه دهنده راه شهدا باشند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرز پلیس تکریم و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ایام آغاز سال جدید با حضور در مناطق مرزی جنوب شرق کشور از یگان‌های مستقر در این مناطق بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام آغاز سال جدید با حضور در مناطق مرزی جنوب شرق کشور از یگان‌های مستقر در این مناطق بازدید کرد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار نیروی انتظامی نمونه‌ای از جهاد است
  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان