Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@13:01:55 GMT

اعلام آمار فروش رسمی فیلمهای اکران عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۳۵۵

به گزارش ایلنا،از نیمه خردادماه چهار فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمد حسین قاسمی،  «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی،«ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی و «دختر شیطان» به کارگردانی و تهیه کنندگی قربان محمدپور در سینماهای کشور اکران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی«ما همه با هم هستیم» به فروش 29 میلیارد و 668 میلیون و 542 هزار 980 ریال ، «شبی که ماه کامل شد» به فروش 24 میلیارد و 895 میلیون و 978 هزار و 190 ریال، «سرخپوست» به فروش 21 میلیارد و 414 میلیون و 803 هزار و 190 ریال و «دختر شیطان» نیز به فروش 2 میلیارد و 720 میلیون و 163 هزار و 990 ریال دست پیدا کردند.

بر اساس این گزارش، در میان چهار فیلم سینمایی اکران شده،« ما همه با هم هستیم» با 245 هزار و 339 نفر تماشاگر  و نمایش در  139 سینما و 4 هزار و 899 سانس بیشترین میزان فروش و مخاطب  را داشته است.

میزان فروش اعلام شده فیلم ها تا 22 خرداد ماه 1398 است.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر خود با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد.

بر اساس این گزارش،  فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سیدرسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت