Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه آهن شرق با اشاره به رشد 230 درصدی صادرات سیمان در 3 ماهه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته به کشورهای آسیای میانه گفت: ایستگاه راه آهن تربت حیدریه به عنوان ایستگاه استراتژیک در نقطه مرکزی این مسیر ریلی به جنوب و سنگان واقع شده که حمل و صادرات سیمان در این ایستگاه صورت می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تابان تربت؛ محمدرضا چنگانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل راه آهن شرق جزء 4 اداره کل برتر راه آهن کشور در حمل بار به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده بارگیری کالا در این مسیر ریلی با 6هزار و 200 تن انواع کالا در سال گذشته به رشد 25 درصدی رسید که این روند افزایشی در سال جاری نیز ادامه دارد .

وی افزود در بین ایستگاههای راه آهن شرق ایستگاه تشکیلاتی تربت حیدریه به عنوان ایستگاه استراتژیک در نقطه مرکزی این مسیر ریلی به جنوب و سنگان واقع شده است که حمل و صادرات سیمان در این ایستگاه صورت می گیرد .

چنگانی گفت : امسال افزایش 25 درصدی بارگیری و حمل بار در دستور کار راه آهن شرق قرار دارد که در این میان پایانه تربت حیدریه در صادرات سیمان رکوردرشد 5/2 برابری را در بهار امسال به ثبت رسانده است .

مدیر صادرات ریلی سیمان زاوه تربت هم با اشاره به رشد 230 درصدی صادرات سیمان در 3 ماهه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته به کشورهای ( سی آی اس ) گفت : با توجه به صادرات سیمان به کشور ازبکستان از سال گذشته افزایش 5/2 برابری صادرات سیمان از پایانه راه آهن تربت حیدریه را داشته ایم .

محمدرضا میرانیان افزود : با توجه به تکمیل و تجهیز زیرساختهای لازم در کارخانه سیمان زاوه تربت و همچنین ایستگاه راه آهن تربت حیدریه ماهیانه بین 400 تا 450 واگن بارگیری می شود که با توجه به گشایش بازارهای جدید در کشور ترکمنستان در تلاش هستیم تا تعداد واگنها را به بیش از 500 واگن برسانیم .

وی ابراز امید واری کرد با همکاری نزدیکی که راه آهن شرق در این زمینه دارد مشکل کمبود دیزل و محدودیتهای سیر و حرکت برطرف شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه

     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون  امداد و نجات هلال‌احمر تربت حیدریه گفت:  این حادثه در کیلومتر ۱۳۰ محور مشهد- تربت حیدریه  رخ داد که  بلافاصله نیرو‌های امدادی با خودرو‌های آمبولانس و نجات به محل اعزام شدند.   وی افزود: ۴مصدوم این حادثه  پس از اقدامات پیش بیمارستانی توسط عوامل هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی امام حسین تربت حیدریه منتقل شدند  کازشناسان پلیس در حل بررسی علت وقوع حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۶۱ قطعه پرنده چکاوک و سهره در تربت حیدریه
  • افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات فرآورده‌های خام دامی لرستان
  • ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • (عکس) کشف یک آب انبار عهد قاجاریه در تربت حیدریه
  • کشف یک آب انبار تاریخی در تربت‌حیدریه
  • یک آب انبار تاریخی عهد قاجاریه در تربت‌حیدریه کشف شد
  • بهره برداری از آکادمی ورزشی، در تربت حیدریه
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد