Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار دیشموک از خودسوزی زن جوان اهل روستای "دلی"خبرداد.

ساسان حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در این باره اظهار داشت: زن جوانی روز گذشته در روستای "تولی" از توابع بخش دیشموک استان کهکیلویه و بویر احمد در اقدامی جنون آمیز دست به خودسوزی زد.

وی افزود: این زن هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت مداوا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار دیشموک درباره افزایش میزان خودکشی ها در این منطقه ظرف ماه‌های اخیر گفت: آمار دقیقی در این زمینه در اختیار نداریم اما اگر خودکشی هایی هم وجود داشته مربوط به گذشته است.

گفته می شود این زن باردار بوده و بر اثر این حادثه کودک وی سقط شده است.

بخشدار دیشموک در حالی که از از افزایش خودکشی در این منطقه اظهار بی‌اطلاعی کرد که حمیده زعیمی مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در صفحه اینستاگرام خود با اظهار تاسف از شیوع خودکشی در بین دختران و زنان زادگاهش، نوشت: این چهارمین خودکشی زنان و دختران این شهرستان در بخش محروم " دیشموک " در کمتر از 2 ماه گذشته است.

به گزارش ایلنا، بخش دیشموک با جمعیتی حدود 20 هزار نفر در 100 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.این بخش دارای اماکن متعدد سیاحتی و زیارتی بوده اما متاسفانه از محرومیت فراوانی رنج می برد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیمارستان خودسوزی خودکشی فرماندار شهرستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است

علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  در روز‌های اخیر مقداری آب ورود پیدا کرد. سد کجکی افغانستان که ۱۰۰۰ متر مکعب بر ثانیه خروجی آن است سر ریز پیدا کرد و بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است.

وی درباره سد سازی کشور‌های همسایه خصوصا ترکیه اظهار کرد: بحث مهمی است این موضوع. درباره ترکیه باید عنوان کرد با تبادل کارشناس در فضای مناسب در حال پیگیری هستیم  و در آخرین دیدار‌هایی که با آن‌ها در سازمان ملل داشتیم قرار بر این شد نشست‌ها را برگزار کنیم و هر چه سریعتر مشکلات موجود را حل و فصل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری