Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@21:54:46 GMT

اجلاس سالانه روز قشر بسیج اساتید استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۷۲۶

اجلاس سالانه روز قشر بسیج اساتید استان فارس

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج اساتید استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه و استاد فرهیخته، شهید دکتر مصطفی چمران اجلاس سالانه اساتید بسیجی استان فارس را در دانشگاه شیراز برگزار می‌کند.

بنابر این گزارش اجلاس اساتید بسیجی استان فارس روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ با حضور روسای دانشگاه‌های استان و جمعی از مسئولین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و اساتید فرهیخته بسیجی در محل تالار حکمت دانشگاه شیراز برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام مقامی، نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های استان فارس و دکتر فریدون عباسی فیزیکدان و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران در آن به ایراد سخن می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سازمان بسیج اساتید استان فارس از همه اساتید و فرهیختگان ارجمند جهت حضور در اجلاس سالانه بسیج اساتید استان، دعوت بعمل می‌آورد.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان فارس

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار و ۵۰۰ تن عسل سالانه در استان فارس تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فزونی با بیان اینکه هفت هزار زنبورستان در سطح استان فارس فعال است، تصریح کرد: صنعت زنبورداری استان فارس در رتبه سوم تولید عسل کشور قرار دارد.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه بیش از ۷۶۰۰ نفر در حوزه زنبورداری مشغول به کار هستند، اظهار کرد: فعالیت زنبورداری از جمله مشاغل مورد استقبال بهره برداران بخش کشاورزی است که در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه صنعت زنبورداری محصولات جانبی دیگری نیز دارد که به بازار عرضه می‌شود، افزود: سالانه بیش از یک کیلوگرم ژل شاهانه، ۳۰۰ تن موم، ۱۸ تن موم و ۶۵ تن گرده گل در این استان تولید و برداشت می‌شود.

فزونی اظهار کرد: شهرستان‌های فیروزآباد، کازرون و ممسنی از مهم‌ترین مناطق زنبورداری استان فارس است.

مدیر امور طیور و زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، افزود: در سال زراعی گذشته و به دنبال آن طغیان آفات با مشکلاتی در صنعت زنبورداری مواجه بوده‌ایم که امید است در صورت بهبود شرایط اقلیمی و از طرف دیگر با مدیریت بهتر زنبورداران و همچنین بالا بردن فرهنگ زنبورداری و آشنایی کشاورزان و باغداران با فواید زنبور عسل و نقش آن در گرده افشانی، با بهبود تولید در این بخش طی سال‌های آتی روبرو باشیم.

کد خبر 6084387

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم؛ تورم به کانال ۳۰ درصد رسید
  • ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن عسل سالانه در استان فارس تولید می‌شود