Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رفت و آمد وزرای مختلف به کمیسیون امنیت ملی، به لحاظ کمیت و کیفیت در طول تاریخ ۴۰ ساله این کمیسیون بی سابقه بوده است.

حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص عملکرد کمیسیون متبوعش در طول یک سال گذشته، اظهار داشت: خواسته‌ای که از ابتدا تا الان داشتم این بود که عملکرد بنده در طول یک سال گذشته مورد ارزیابی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مدتی که به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی انتخاب شدم سعی کردم ساماندهی به سفر‌ها بدهم؛ به طوری که کمیسیون امنیت ملی به گواه وزیر امور خارجه یکی از کم سفرترین کمیسیون‌ها در مجلس است که در نتیجه این کار ماهیانه چندین میلیارد تومان صرفه جویی شد.

فلاحت پیشه تصریح کرد: حتی بنده ۱۰ سفرم را کنسل کردم، ولی به جای آن، ۱۸ سفر به مرز رفتم. تقریبا تمام مرز‌های کشور را رفتم و با مرزبانان ملاقات کردم و یک گام اساسی در بودجه مرز درحال شکل گیری است.   رئیس کمیسیون امنیت ملی یادآور شد: متاسفانه امنیت ملی کمیسیون، تحت الشعاع سیاست خارجی قرار گرفته بود به همین دلیل عده‌ای فکر می‌کردند سفر‌های خارجی کار کمیسیون است درصورتی که در این مدت کمیسیون امنیت ملی را با ۱۸ سفر زنده کردیم. کمیته امنیت اقصادی را صورت دادیم و هر هفته یک روز را به فعالان اقتصادی اختصاص دادیم تا مشکلاتی به خاطر تحریم برای ان‌ها ایجاد می‌شود را حل کنیم.

فلاحت پیشه با تاکیدبراینکه رفت و آمد وزرای مختلف به کمیسیون، به لحاظ کمیت و کیفیت در طول تاریخ ۴۰ ساله این کمیسیون بی سابقه بوده است، بیان داشت: تعداد و سطح جلسات و اثرگذاری کمیسیون در تحولات کشور بسیار زیاد بود.   وی ادامه داد: هر اتفاقی که در هر گوشه کشور رخ داد بنده بلافاصله بعد از ۲۴ ساعت در آنجا بودم. حتی در مرز سیستان مجبور بودیم به رغم توصیه‌های امنیتی از نقاط صفر مرزی بازدید کنم.   نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو با بیان اینکه بنده از ۳ ماه قبل به همه فراکسیون‌ها اعلام کردم که می‌خواهم گزارش عملکرد ارایه دهم، گفت: اما متاسفانه گزارش عملکردی از ما خواسته نشد، درحالی که نیاز مجلس است.

فلاحت پیشه با بیان اینکه روندی که در کمیسیون شکل گرفته حالت خوبی است، اظهار کرد: خوشبختانه الان رقابت خوبی در کمیسیون شکل گرفته است و نشان می‌دهد همه باید تلاش کنند. از آقای کواکبیان تشکر می‌کنم که انصراف دادند درحالی که می‌توانستند در انتخابات شرکت کنند. مجموعه دوستان عقلانی پیش می‌روند و هر کسی که بتواند ریاست کمیسیون را به دست بیاورد کمیسیون روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص آبستراکسیون در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون خاطرنشان کرد: من پایان جلسه را اعلام کردم. یکسری از دوستان در کمیسیون حضور داشتند، اما مابقی دوستان حاضر نبودند از این رو دوستانی که آمده بودند جلسه را ترک کردند تا ساعت ۲ و نیم صبر کردم همه رفتند و بنده آخرین نفر جلسه را ترک کردم.   وی تصریح کرد:  بنابراین هیچ طرفی آبستراکسیون نکرد فقط، چون دیر آمدند جلسه تشکیل نشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آبستراکسیون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فلاحت پیشه ذوالنور کواکبیان بروجردی امنیت ملی سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074069 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی